Gå til innhold

Dilla på lukt, er jo helt tullerusk ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par tre uker hatt helt sykt trang til trekke inn garasjelukt. Altså lukter som typ boder, rått treverk, ja sikkert hele kombinasjonen.

Har etter litt googling funnet ut at det er ekstremt vanlig for gravide (pica/svangerskapsdiller)- men jeg syns det er så komisk! ;)

Hehe! Bare Måååå lukte liksom, lysten kommer plutselig.

Har holdt meg for god til å gå ned i garasjen på kveldstid, men i går oppdaget jeg at biblioteksbøker og nytrykte magasiner også lukter helt syyykt godt!

Så nå sitter jeg her, med pledd i sofaen, gravid i uke 35 - surfer på nettet og sniffer på det nyeste "D&A, Daylight&Architecture" magasinet.

Skikkelige magadrag.

Hahaha, himmelske fredag.

Godt mannen er ute med kompiser ;)

Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, arit med sånt;P

Sjølv likar eg veldig godt lukta av kaffi (pulveret, ikkje når den er trakta) og øl;)

Haha, så då min kjære tok seg ei øl her forleden kveld spurde eg fint om eg kunne få lov til å lukte litt....Hihi, han såg litt rart på meg og sa "jo,ver så god" før han flirte godt av meg:P

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen, HI! ;D

Fikk lyst til å dra på IKEA i går, bare for å kunne snuse i garagehuset! ;) hehe.

Og eksos..mmmm... Men ikke hvilken som helst, bare diesel (helst min egen, sambo sin er ikke like "god")

Ingen fare, jeg står ikke å innhalerer bak bilen -men bruker kanskje 1min ekstra på å skrape alle rutene for is imens bilen står og går på morningen... ;)

Skrevet

Artig å høre! Selv synes jeg det lukter veldig godt av mur, og det Må være fordi jeg er gravid. I barnehagen der jeg jobba før perm., var det ei utelekebod med sand på gulvet og murvegg. Fortreffelig!

Skrevet

Jeg har blitt en passiv røyker i dette svangerskapet!

Dvs kjenner ikke så mange som røyker, men synes fersk røyk (altså ikke sur sneip!) lukter fantastisk. Så hvis det går noen forbi meg på gata som røyker, så er det nesten slik at jeg følger etter dem.

Hadde det sånn i forrige svangerskap også, og skjønner ikke at akkurat det skal lukte så godt :)

Skrevet

Samme her, pluss bensin, plutselig er det jeg som alltid fyller på bilen og ikke mannen, og spylerveske, går noen liter i uken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...