KCJ Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Jepp... er førstegangs... hehe... så her kommer det dumme til dummere spørsmål... 4 uker igjen Kan man dusje babyen, altså ha den med seg i dusjen? Eller er dette ikke bra i forhold til trykket på vannet? Bare le av meg altså for jeg gjør det selv.. hehe
Fjelljenten Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Kanskje ikke helt i begynnelsen, huden er jo ganske tynn og ømfindtlig da, men etterhvert tror jeg det skal gå ganske bra ;-) Jeg gjorde det flere ganger ihvertfall, passet bare på å ikke ha for hard stråle og ikke for varmt :-)
trilletroll Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 det var søtt : ) det går fint å dusje med babyen, det er kos og deilig!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Og pass på at du ikke bruker såpe når du holder barnet... det blir nemlig veldig glatt Også må du vente til navlen har grodd selvsagt!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Når babyen er 6 uker kan den begynne på babysvømming, så da er det iallefall helt trygt å dysje babyen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå