Gå til innhold

Flere som legger på seg av Pergotime??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte på pergokur i november 2011. Fra 1. januar har jeg vært ekstra flink med kosthold og trening (alltid vært veldig aktiv). Problemet er bare at jeg legger på meg mer og mer, og alt virker som om det legger seg på magen. Greit med mage når en er gravid, men ikke når man prøver... :-)

Ellers kan det jo nevnes at hormonkuren har satt sving på det som finnes av hormoner i kroppen min. Jeg har grått på jobb fordi tipexmusa mi var tom, jeg har gitt gubben ei skyllebøtte fra en annen verden fordi han ikke var klar 10 minutter før avtalt tid... Bare for å nevne to episoder.. :-) Blir da ikke kjedelige dager av dette her :-)

Andre som har hatt lignende bivirkninger?? Eller morsomme historier å dele? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har ikke lagt på meg, men fikk humørsvigninger utav en annen verden!!! Er på dag 12 i andre pergosyklus, og gruer meg til uka etter EL, for det var helt forferdelig å ha det sånn. Oppførte meg som en trassig 2-åring, haha! stakkars samboern min! Håper inderlig jeg blir gravid denne gangen, for har virkelig ikke lyst til å ta pergo flere ganger. I dag har jeg kjøpt hostesaft for å prøve alt jeg kan! Alt hva man er villig til å gjøre for å få barn;)

Skrevet

Det er faktisk min plan denne runden også!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...