Gå til innhold

når kan man

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligst se kjønn a dere??? Jeg er sååå nysgjerrig,har ikke ul før om 5 uker jo :-P er ikke uke 13 i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanlige er vel rundt uke 17-18. Laaang ventetid, men man får bare smøre seg med tålmodighet. Jeg er uke i 14 på søn :)

Skrevet

jeg vil ikke vite kjønnet så jeg tar det helt med ro :P kommer til å bli en stooor overaskelse :D

Skrevet

Var på privat ul 12+3 og da kunne han se det som så mistenkelig ut som kjønnslepper...hihi.. spent på å se om det stemmer, ja :)

Skrevet (endret)

Jeg var på ul i uke 13 å da kunne di ikke se rumpa fordi småtten lå langt nede... (tok utvendig) Men har lest at det er mulig i uke 14....

Endret av julibebis12
Skrevet

He he ja må nok smøre meg med tålmodighet,men det er sååå spennende :-) å tenk om de ikke kan se det fordi den lille rakkeren gjemmer a,å må vente enda lenger :-P

Skrevet

Hei. Jeg ringte jordmord for å bestille en ny ul . Spurte henne da om hvor tidlig det er mulig å se kjønn. Hun sa fra uke 14 var det mulig å se kjønnet.

Skrevet

Jeg var på 3d ul i uke 11, da kunne de se kjønnet! Var på en ny i uke 16 og fikk bekreftet :)

Skrevet

Oj så spennende :-) er sååå nysgjerrig <3 blir glad for hva enn det er,men lurer veldig på hva som gjemmer seg i magen min :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...