Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Del Skrevet 10. februar 2012 Da har jeg vært på sykehuset og fått satt inn 1 egg. Fikk 1, kanskje 2 på frys av 12 som ble tatt ut. Men av de 12 som ble tatt ut var 5 tomme skall, 2 som var for dårlig utvikla og 5 som kunne befruktes. 4 av disse 5 ble befruktet, men bare 2 har god nok kvalitet til å brukes, og kanskje 1 til blir frosset ned sammen med det med god kvalitet. Så i dag fikk jeg meg en nedtur. Fikk også beskjed om at jeg nok har en mild variant av pcos. Har liksom alltid fått høre at alt er ok hos meg - så nå kjenner jeg litt på den nedturen som mannen min nok har kjent på mange ganger når prøvene hans bare har vært dårligere og dårligere...... å i tillegg klarer jeg ikke å slutte å røyke- selv om jeg vet at det ikke gjør ting bedre! Ble et voldsomt syteinnlegg dette - men måtte bare få det ut! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143908597-egentlig-ganske-skuffa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #2 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg har full forståelse for at du er kjempe skuffet og alle her inne opplever at de lever i en berg og dalbane. Men husk på at det er mange her inne som har lykkes til tross for veldig dårlig utgangspungt! Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har prøvd da. Men man må smøre seg med en god posjon tolmodighet og stor tro på at dere vil lykkes, selv på tunge dager. Selv på de aller verste dagene er det et eller annet inni meg som ikke vil gi opp!!! Troen er der, selv om dagen er hel svart. Gi aldri opp eller mist håpet Røyken, du vet du Må slutte. Hardt og brutalt så har jeg vanskelig for å forstå det! (og ja, jeg vet hvordan det er å ha lyst på en røyk;) Håper du greier å stumpe røyken, slik at du i ettertid kan si til deg selv "jeg gjorde alt jeg kunne" KJEMPE MASSE LYKKE TIL Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143908597-egentlig-ganske-skuffa/#findComment-143992893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå