Gå til innhold

Da klaffet det vel neppe denne mnd :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikkje gi opp håpet før mensen kommer ;) Jeg hadde akkurat samme symptomene, men det er jo selvfølgelig akkkurat de symptomene jeg har før vanlig mens også, så jeg måtte bare vere tolmodig :) men 2 dager etter forventet mens vart testen jaggu positiv gitt :D

Jeg pleier aldri å ha ømme pupper og menssvondt i flere dager før IKM, så hadde jo håpt det i det lengste...er fortsatt 2-3 dager til IKM mens, men de to andre gangene slo testen ut før ventet mens, derfor jeg på en måte "forventer" det denne gangen og...he he

Åhh..sÅ stas! :) HÅper jo virkelig det blir positivt for meg og, og jeg kan vel kanskje ikke forvente at det skal være likt alle tre gangene. men IKM burde komme mandag eller tirsdag, og testene er negative i dag. Men er vel mest de menssmertene jeg baserer det pÅ, at da kommer sikkert mens..

Annonse

Bare skjønner det ikke. Så ømme pupper og murringer, men bare negative tester. De to andre gangene det var slik, var jeg jo gravid. Skulle ønske det var så enkelt at man bare kunne trykke på en knapp de gangene man ønsket å være gravid..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...