Gå til innhold

Fryseforsøk i naturlig syklus, andre ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har holdt på en stund nå gitt, men gir oss ikke.

Denne gangen er det fryseforsøk i naturlig syklus. Dr Khan ved Porgsrunn Fertilitetsklinikk sier at dette gjør de mye i Sverige, og har gode resultater enn ved medisinering og frys. Han sier at det blir født flere barn med denne metoden ( færre SA).

Jeg venter på positiv EL test, ville tro den slår ut i morgen. Da blir det innsetting tirsdag-onsdag ca.

Andre her som har hatt fryseforsøk i naturlig syklus/ skal ha?

Positive historier?

:-)

Stå på jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mitt første fryseforsøk nå. I naturlig syklus. Har hatt 6 fersk forsøk tidl. Ble gravid 1 gang men det var exu, i august i fjor...

Er kjempespennende dette. Legen min sa at det er mange kvinner som responderer bedre på slike forsøk, uten hormoner og alt stresset det medfører.. Synes det var helt fantastisk og slippe sprøyter, stor mage og det som ellers følger med:-)Skal teste på torsdag:-) håper det endelig kan være vår tur:-) lykke til:-)

Skrevet

Hei!

Begge mine søste små er føddt ved fersk frys! Hadde 1 ICSI på St.Olavs som gav 6 egg på frys. De to første forsøkene var i stimulert syklus, noe som ikke var suksess da jeg ble dårlig av hormonene og ikke responderte slik jeg skulle. 3 frys var i naturlig syklus og jeg ble GRAVID. Så ville vi ha søsken og etter 3 frys i naturlig syklus ble jeg jammen GRAVID igjen!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...