Gå til innhold

Jeg har kjøpt mine første babyting, i uke 22:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg misunner deg litt som har klart å komme igang ;)

Jeg klarer ikke konsentrere meg om babytinginnkjøp før konfirmasjon er overstått her i mai, og da er det en måned igjen til fødsel.

Men vi venter gutt og har kun gutter fra før, så vi har så å si det vi trenger, eneste er, skulle gjerne hatt ny vogn, men tror faktisk jeg vil ta det på vei hjem fra sykehuset.

Trenger jo ikke en før den tid, og dessuten har jeg jo en :)

Dette er jo første mann her i gården så jeg har jo absolutt ingenting! :) Jeg bare tenker at jeg vet jo ikke hvilken form jeg kommer til å være i når det nærmer seg, så det er jo kansje greit å begynne så smått? :)

Og for ikke å snakke om å spre innkjøpene litt utover økonomisk sett:)

Det er 3 mann eller? Du er jo dreven i innkjøpene du da;) har vel alt av klær og slikt og du da:)

Har gått til innkjøp av litt småting jeg også...dyne og pute, sengetøy og noen få plagg :) Og jeg er bare 16 uker i dag... Men synes det er greit å spre utgiftene litt, da jeg må ha absolutt ALT til babyen! Kommer til å handle mer etter ordinær UL, forhåpentlig får vi vite kjønn da ;)

Nei, billig blir det ikke... Jeg har en gutt og ei jente fra før, men dette blir en skikkelig attpåklatt, siden de er 16 og 12 år ;) Har jo ikke spart på noenting (klærne ville nok vært litt utdatert også...), bortsett fra en bæresele som plutselig dukket opp hos min mor ;)

Annonse

Kjekt med en liten attpåklatt da! :) Da får du sikkert mye hjelp fra de 2 andre når du trenger det og:)

Jaja, vi får begynne på scratch vi 2 da;) Jeg sitter der med en liste like lang som et vondt år;) hehe

Dette er jo første mann her i gården så jeg har jo absolutt ingenting! :) Jeg bare tenker at jeg vet jo ikke hvilken form jeg kommer til å være i når det nærmer seg, så det er jo kansje greit å begynne så smått? :)

Og for ikke å snakke om å spre innkjøpene litt utover økonomisk sett:)

Det er 3 mann eller? Du er jo dreven i innkjøpene du da;) har vel alt av klær og slikt og du da:)

Det blir tredje gutten ja :)

Men førstemann er 15 år, så det er ikke så mye igjen etter ham, 15 år er lang tid når det gjelder klær, alt jeg syns var sååå søtt når han var liten, rett og slett gremmdes jeg over når jeg pakket opp igjen.

Men andre gutten blir fire år nå, og vi har så å si alt av klær, ihvertfall fram til størrelse 62-68, etter det blir klærne mer slitt og mange trenger å byttes ut.

Har ikke så mange str 50 klær, men dem har man bare en veldig kort tid uansett, så mye av det er ikke vits å kjøpe.

Vi har det meste ellers, eneste skulle gjerne hatt ny vogn gjerne, og et stellebord, sist brukte vi bare en matte kjøpt på ikea, men det var gullverdt det. Vi hadde ikke plass til noe mer.

Kjøpte en body og ei bukse til tvillingene etter jeg var på ordinær UL(19+1). Var ute på litt shopping i dag(23+2) siden de hadde 30 % på alt på KappAhl. Har den butikken og Cubus her jeg bor, så ikke særlig utvalg. Kjøpte 2 pysjamaser, body, bukse og lue til hver+ en liten kjole til jenta. Skal til en større by å handle mere klær og utstyr om vel ei uke. Koselig å begynne babyshoppingen :)

Endret av Håpefull38

Og i helgen satte vi opp et svært garderobeskap, gardiner, sprinkelseng, dyne er kjøpt inn, sengesett, kantbeskytter og et stort bilde:)

Har all intensjon om å ligge rett ut den siste tida skjønner dere:) hehe:)

Er i uke 23 og bestilte vogn og bilsete for et par uker siden. Nå ser vi på stasjonsvogn:) Ellers tror jeg vi kommer til å vente enda litt til med resten - har sett litt på bodyer og ting, men klarer ikke helt å forholde meg til den biten ennå, kjenner jeg (selv om babyen er veldig planlagt). Blir utstyr først ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...