Gå til innhold

Kløe !! noen tips ?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er 22 uker på vei og sliter med kløe på store deler av kroppen. Har ikke noe utslett eller eksem, det bare klør. Så begynner jeg å tenke på det så klør det enda mer ! Var å kjøpte en krem og dusjolje på apoteket, men føler ikke disse hjelper. Noen som har tips til noe jeg kan prøve? Klør ikke på hender og føtter, men rygg, mage, legger, lår..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143908506-kl%C3%B8e-noen-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er 21 uker på vei, skal til legen i morgen og høre hva dette er samt andre ting pluss blodprøver.

Jeg klør på rumpa, legger, lår og mage... Men er så og si kun når jeg slapper av, spesielt om kvelden.

Kan jo være noe så uskyldig som hunde som strekker seg eller hormonene gjør noe. Eller det kan være andre farlige saker. Så er du plaget med det, så gå til legen din og fortell dette! :)

Hei.

Jeg er 21 uker på vei, skal til legen i morgen og høre hva dette er samt andre ting pluss blodprøver.

Jeg klør på rumpa, legger, lår og mage... Men er så og si kun når jeg slapper av, spesielt om kvelden.

Kan jo være noe så uskyldig som hunde som strekker seg eller hormonene gjør noe. Eller det kan være andre farlige saker. Så er du plaget med det, så gå til legen din og fortell dette! :)

Jeg klør også, MYE, er bare i uke 17, tror jeg... evt 18... må kanskje sjekker ;)

Si i fra HI når du vet hva det er som gjør det, ja, om det har noe med graviditet å gjøre da :)

Ja, jeg ville sjekket det..huden på magen min klør og det er helt vanlig i og med at huden strekker seg. Har veldig god erfaring med body shop sin body butter med kakao - prøv den, eneste som hjelper for meg..er i uke 22 og har allerede brukt opp èn hel boks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...