Ziiona Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei dere. Da jeg stod opp i dag og skulle på do la jeg merke til at truseinnlegget ikke var hvitt, men hadde litt brunt på seg. Har hatt noe vondt i magen ila natta, og lurer derfor på om dette er tegn på selve fødselen, eller om jeg være bekymret? Bør jeg ringe inn til føden, eller skal jeg avvente å se hva som skjer? Har termin i dag, så kan jo skje ting når som helst, men er litt ekkelt når man ikke har vært gjennom dette før Beklager detaljer, men er man nyskjerrig så er man nyskjerrig
3 gleder Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Tegningsbødning? Har aldri hatt blodig eller brunlig utflod i siste trimester eller ifb med fødsel, så jeg har ingen erfaring. men på sist kontroll snakket jeg med jordmor vedr utflod ifb med fødsel, hun sa at blodtilblandet utflod kan være en tegningsblødning og at fødselen da kan være veldig nær. Med termin i dag, håper jeg dette er tillfelle for deg da Jeg synes uansett at du skal ringe føden dersom du er urolig. bedre med enn gang for mye enn for lite. Det er det de er der for! Lykke til!
Ziiona Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2012 Jeg tror nok ikke det er tegningsblødning, for da er det vel snakk om friskt blod? Kan jo selvfølgelig være at jeg har misforstått
elmaaani Skrevet 10. februar 2012 #4 Skrevet 10. februar 2012 Det er jo ikke sikkert det var "nok" til å komme ut friskt.. Kan ha lagra seg litt oppi der og derfor blitt brunlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå