Gå til innhold

Baby 10 mnd vil ikke kose :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt overdreven tittel, men det er helt sant, han "nekter" å kose noe særlig med meg...

Han sitter på fanget en stund, dersom han ser på tegnefilm eller har noe å leke med i hendene, men ikke kun for å kose med mamma :-P

Dette er jo vår første, så da lurer jo jeg på om det kan bli annerledes om litt, når han blir litt større, eller bare er han en lite kosete gutt? Eller er jenter mer kosete enn gutter? :)

Når han er trøtt, nettopp våknet, så kan han kose litt altså, men det er fort over ;) Han er veldig skjønn når han gnikker ansiktet sitt mot mitt, men det er nesten som han kommer på at han koser og slutter, he he ;)

Savner å "kneke" med babyen min og bare koooose! :-) <3<3<3

Har forresten hørt noen si at jeg skal være "glad" han ikke er så knekete og kosete og at han er så selvstendig, liker å leke alene med lekene sine og ikke klengete... Er det alltid slik at vi lengter etter det vi ikke har kanskje?! :)

Noen med erfaringer om mye eller lite kos fra babyene? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går i perioder. :) Han er snart ingen baby lengre, og kos tar tid fra viktig leking. Hehe. Har selv en gutt som fikk masse kos når han var baby, men etterhvert som han ble mer og mer aktiv har han rett å slett ikke tid. Han kan kose litt om kvelden og når han er trøtt og sliten. Ofte han kommer for en kjapp klem eller kyss på kinnet, men så er det avgårde for å leke igjen. Har vært sånn siden han var 10-11mnd. :P Nå får jeg ikke engang kos når jeg henter eller leverer i barnehagen for det er flaaaaaut, og han har ikke tid. :P Hehe. Men han vil gjerne kose rett etter barnehagen, og han vil fortsatt ha nattaklem og kos. Håper ikke det forsvinner før han er tenåring. :P

Skrevet

Høres ut son frøkna her det :) Har ikke ro i rompa til å kose å klemme gitt. Hender hun lener hodet sitt på brystet mitt når hun nettopp har våknet eller er trøtt. Men nå når hun var syk i 2 dager var hun veldig kosete og da var det bare meg hun ville kose ;) Noen barn har vel rett og slett ikke ro nok til å sitte stille å kose? Alt med sånne små er jo gjerne i faser... plutselig deler de ut klemmer i fleng! ;)

Skrevet

Høres ut son frøkna her det :) Har ikke ro i rompa til å kose å klemme gitt. Hender hun lener hodet sitt på brystet mitt når hun nettopp har våknet eller er trøtt. Men nå når hun var syk i 2 dager var hun veldig kosete og da var det bare meg hun ville kose ;) Noen barn har vel rett og slett ikke ro nok til å sitte stille å kose? Alt med sånne små er jo gjerne i faser... plutselig deler de ut klemmer i fleng! ;)

Hun er 10 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...