Anonym bruker Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei! Jeg har hadde siste mens 13.jan, og har tatt kanskje 12 svake positive G-tester.. Syklusen min er ca 24 dager, og nå på dag 28, har jeg fått blødninger, friskt tydelig rødt blod... Har jeg da fått en SA? Eller finnes der noen forklaring i det heletatt??.... Får man vondt av en SA? Blør man mer enn en mens, noen tegn til hvordan det forløper seg... Tenkte det at jeg har testet "tidlig" og at jeg egentlig vanligvis ville tatt dette som en vanlig mensen, men siden jeg har tatt så mange forskjellige positive tester er jo dette en super nedtur....
nurkisimaven Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Det sies at SA ofte skjer uten av vi vet det. dvs at når menstruasjonen kommer har muligheten vært der, bare at det ender i en abort.. Er vel derfor dem anbefaler å teste etter forventet mens oxo.... Den gang jeg mistet fikk jeg dødsvondt å fossblødde, men da kom det en ganske stor klump ut, så var nok litt lengre på vei enn bare 4 uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå