Østfoldjente*85* Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei! Lurer på om noen har opplevd å ikke få fullt utslag på EL- test, men likevel har hatt EL? Føler lissom at jeg har hatt, da de fleste symptomer har vært til stede.. Ikke like mye EL- sekret som jeg pleier kanskje, med klassiske smerter og nå veldig ømme brystvorter.. Pleier kun å få det etter EL... Men kan ikke si at EL- testene har gitt meg full overbevisning :/ så og si like sterke streker i to dager, men ikke sterkere teststrek... Er idag på CD 18. Håper på svar, og god helg til dere alle
Østfoldjente*85* Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2012 Er det ingen her inne som har noen liknende erfaring?! Jeg kjenner forøvrig ingenting nå (på CD 25)... De ømme puppene har forsvunnet. Har kun kjent ett par kraftige stikk ved brå bevegelser i eggstokk- området/ nederst i magen.. Håper på svar :)
mispire Skrevet 16. februar 2012 #3 Skrevet 16. februar 2012 Jeg og venter og venter på el. Uten pos test... På strimnel har de blitt svakere. Sterkest den 13. Forventet el i dag, men negativ som søttan. Cb bare neg el tester. Så lurer på det samme..
**Cayenne** Skrevet 16. februar 2012 #4 Skrevet 16. februar 2012 Jepp, har ofte fått bare nesten positiv el-test selv om jeg har el. Har en tendens til å drikke for mye, da.
micke78 Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Man får EL 10-11 måneder i året. De månedene man ikke har EL, kan det allikevel komme ulike symptomer på EKL, som kommer av hormonene i kroppen vår. Mensen kommer som vanlig, men kanskje med mindre smärte og ett par dager senere enn normalt, ellers så merker man ikke annet spesiellt disse månedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå