tingeling<3 Skrevet 10. februar 2012 #1 Skrevet 10. februar 2012 Hei jenter! Merket dere at dere var gravide før ikm ?Hvordan og hvor lenge før ikm ?
Lisse_01 Skrevet 10. februar 2012 #2 Skrevet 10. februar 2012 Merket det egentlig ikke. Hadde det litt på følelsen. Var bare sykt sykt trøtt. Trodde jeg ble syk
Poteta Skrevet 10. februar 2012 #3 Skrevet 10. februar 2012 Merka ting første daG etter befruktning. Kjentes ut som jeg hadde en stein i livmora. Og fikk såre og ømme brystvorter...
Fashionista Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Jeg merket det også rett etter befruktninga. Høres kanskje rart ut, men jeg følte at noe "skjedde" i kroppen og ikke lenge etterpå ble jeg vanvittig tørst, så tørst at det føltes ut som om at jeg skulle tørste i hjel. Fra da av måtte jeg ha en stor vannflaske på nattbordet.Det trenger jeg aldri ellers..Jeg merket også endringer i utfloden, og at en av favorittbuksene ble brått for trange pga oppblåsthet og puppene vokste noe voldsomt. Var også utrolig kvalm og uggen fra starten. Jeg hadde nettopp vært gravid kort til før,så gjenkjente symptomtene på den nye graviditeten godt siden de var så merkbare!
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men de gangene jeg har vært gravid, så har jeg bare vist det, følt det på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå