Gå til innhold

hvor mye veier deres 2 åringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 2 år og 3 måneder og veier 15,2 og er 91 høy (var på kontroll på tirsdag) Legen syns han er litt tjukk.....

Tjukk? Nei, herremin hva er det for en ting å si om en to-åring?

Min er straks to, vet ikke eksakt høyde, men ser jo at han er godt over gjennomsnittet høy. Bred over skuldrene og tydelige muskler på bryst og armer. Bruker str 98-104.

Han veier 18 kilo, men ser absolutt slank ut! Skal på to-års kontroll om en uke, hvis legen sier noe sånt blir jeg skuffet og forbannet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente på ca. 89 cm, veier ca. 15 kg. Jeg visste hun var tung, så jeg sa på forhånd: "Hun er ganske tung". Og legen sa; "Ja, hun er tuung!" ... men det ser kanskje ut til at hun spiser bittelitt mindre enn før. Noe som kanskje er bra?

Skrevet

Jente på 2 år og 2 mnd. 90 cm høy og veier litt over 14 kg.

Skrevet

Gutt, 2 år og 3 mnd.

10,5 kg.

Slank, men frisk og rask:)

Skrevet

Han er 82-83 cm tipper jeg og veier 12,7 kg. Målt hjemme da det ikke er toårskontroll her, kommunen sparer penger.... Han er ikke tynn men heller ikke tykk. Muskuløs og spretten.

Skrevet

jenta mi er litt tover 11kg og 85cm, 2år og 5mnd.. hun er liten og sped, mye mindre enn de jevnaldrende i barnehagen.. så om din er en kg lettere så vil jeg tro han er litt tynn.. men alle barn er jo forskjellig, til sammenligning har jeg en til på 6 mnd som er nesten 9kg.. men ta dere en tur på helsestasjonen å hør for å være sikker! :) vi har måtte innføre "tiltak" tidligere for å få henne opp i den vekta hun har i dag.. hun er frisk og raske og har ingen sykdom, er heller ikke kresen og spiser det meste, men veldig lite i mengde..

Skrevet

Min gutt blir 2 år om to mnd.

Han veier ca 14,5-15 kg Litt usikker på høyden, men han bruker 98 i klær

Skrevet

godt å høre deet er flere som har tynne barn :) har en gutt på 25 mnd.. veier nok rundt 10-11 kg. helsesøster sa selvfølgelig vi skulle prøve å få han til å legge på seg. men at hun hadde stoor fårståele får at han var så tynn i å med t jeg og samboern er det :)

• 5 uker senere...
Skrevet

Min gutt på 2 år og 2 mnd var 94,5 lang og 13,1 kg. Lang gutt!

Skrevet

jenta mi er 2,4 år å veide 8,5 kilo... ble henvist vidre til allergiolog av hs, sjønner hvorfor når jeg ser hva andre 2 åringer veier...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

2 år og 2 måneder. Er 89 cm. og veier 12 kilo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...