Gå til innhold

Rart hvor fort "bortskjemte" man blir??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg oss foreldre i forhold til søvn ;) Berta skreik store deler av døgnet fram til 5-6 mnd og fikk man 2 timer sammenhengende søvn var det en god natt ;) Var jo rein tortur når det sto på, men var tålmodig til den store gull medaljen.... Nå som berta er 10 mnd sover hun som regel fra 19-7, med litt "smokking" på natta... Men er det litt styr ved legging 30 min med sutring osv, eller en skikkelig sykenatt med en skrikete unge, da renner liksom alt over, selv om det tilhører til sjeldenhetene??!! Ha ha, må ta meg i nakkeskinnet å tenke at det vil bli flere netter hvor det blir mindre søvn og uroligheter.

Man kan jo ikke regne med å aldri måtte ha nattevåk igjen! Tålmodigheten trenger virkelig å settes på prøve ved jevne mellomrom ;) Har vært så bortskjemt at jeg rett og slett glemte hvordan det faktisk var de 5 første mnd og at 1-2 netter en gang i mellom, tross alt ikke er verdens undergang ;)

Bare noen tanker fra en mor som måtte se litt inn i seg selv, etter en våke natt ;) He he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg kjenner meg godt igjen der du. Nå har jeg vært MYE heldig, men alikevell føler jeg verden raser sammen dem nettene jeg ikke får sove.

De to første mnd så sov lillemann stortsett oppå meg, ved siden av meg, eller ja i armene mine mens jeg gikk. senga hans, vogna hans, vuggen hans, alt som var gjort klart til han, var rett og slett ikke godkjent. Så da var man som du sier, heldig om man fikk sove 2 timer sammenhengende. Så sluttet jeg å amme og han fikk mme, og alt ble en annen verden. Han sover stortsett fra 19-6, med noen smokkdytt. så ble han syk i jula og jeg fikk to timer søvn igjen på natta. trodde jeg skulle gå i gulvet og kaste ungen i veggen. som jeg så klart aldri ville gjort. men utrolige hvor tankene går når man er sliten.

Vi får nok være priset over av vi er bortskjemte, og heller bite tenna sammen når det kommer urolige netter. Er jo veldig mange der ute som stortsett ikke får sove noe på natta. uff, skulle gjerne sendt litt sovestøv til disse mammaene:) (og babyene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...