Gå til innhold

Medarbeidersamtale i dag..

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha medarbeidersamtale i dag, og har blitt bedt om å fylle ut et skjema i forkant. Ett av spørsmålene er: "Jeg vil ha behov for endringer i min arbeidssituasjon som et resultat av endringer i livssituasjon." Svar ja eller nei, evt utdyp svaret.

Er ikke dette spørsmålet litt på kanten? Vi er nesten bare damer på arbeidsplassen, og det er jo åpenlyst et spørsmål om familieplanlegging. Jeg er 6+1 i dag og har absolutt ingen planer om å si noe om graviditeten på lang tid, men jeg syntes det er teit å stille sånne spørsmål for da må jeg jo lyve!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143908416-medarbeidersamtale-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har lov til å spørre annsatte...

Men hvis du ikke har tenkt til å si noe nå, så la være. Det står ikke noe i spm om når du evt har behov for endringer -så så sant du ikke har behov for endringer akkurat nå, så lyver du jo ikke.

Selv hadde jeg tatt det opp med fagforbundet og hørt hva som var mest taktisk, men det er vel litt sent om medarbeidersamtalen er i dag...?!

:)

Det gikk veldig fint, sjefen min hoppet over noen av spørsmålene, blant annet dette :-) Kanskje fordi jeg hadde latt være å svare på det. Uansett var det ikke noe å bekymre seg for. Bare litt kjipt å sitte å snakke om fremtiden og utviklingen og bla bla bla, når jeg vet at jeg ikke skal jobb lengre enn september.. Men sånn er det jo, passer vel aldri å bli gravid i forhold til jobb :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...