Gå til innhold

Hvor mange dager igjen fredag 10. Februar? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da starter eg denne tråden idag etter som at eg ikke får såve..

35 dager igjen her! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 forhåpentligvis veldig korte dager igjen nå :D

Skrevet

Her er det 45 dager igjen ;)

Skrevet

2 dager over termin her...

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

3 dager igjen!!!

Er straks på vei inn til sykehuset for skrives inn og kontrolleres før ks på mandag. Kjenner at sommerfuglene er på vei nå. Og en litt dårlig start på dagen var en potte tett 2-åring, så krysser alt jeg har av fingre for at hun ikke smitter meg!

Skrevet

Ser at de fleste er her ennå, inkl meg selv 8-) Har termin i dag! Reiser nå til akupunktøren og skal til legen etterpå. Det blir jo spennende å se om de får fart på sakene. Har også bestilt snarlig fødsel. Kommende storebror (straks 3 år) ble skuffet da jeg sa at barnevakten sansynligvis ikke kom til ¨å henge ham i barnehagen og at jeg ikke skulle til sykehuset. Bra han er klar i alle fall *he he he* Bekymrer meg jo litt om det blir plutselig avreise og om det blir litt brått for ham om han ser at jeg har vondt *sukk* Jaja, vi må nå bare ta det som det kommer!

Skrevet

Hirr hirr hirr

Får da inderlig håpe at barnevakten ikke kommer til å henge ham! Ha ha ha

Skrevet

20 dager igjen :-) Frokosten inntas nå, før huset skal helgevaskes :-) Har endelig fått litt energi og mindre vondt i bekkenet, så igår ble det faktisk gåtur også. Herlig!

Skrevet

Her er det 45 dager igjen. Syns plutselig dagene går så sakte...blæh..

Skrevet

Termin i morgen 11/2... Har også bestilt fødsel i helga :-)

Skrevet

8 dager!! :) Åh, tenk nÅ har vi snart vÅre smÅ gull i armene! Er førstegangsfødende og sitter tenker at det er ganske utrolig elske noen sÅ høyt, uten Å ha møtt dem..LYKKE Å bli mamma!!

Skrevet

16 days to go and I can't wait ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...