Gå til innhold

Sterk hodepine pga Suprecur.. Hva hjelper?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med veldig hodepine, og Paracett hjelper meg ingen ting.. Noen tips der ute?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen vits i å ta noe. Jeg gikk på det i 2 mån og til slutt la jeg med hodeverk og sto opp med hodeverk. Det eneste som hjalp var sykemelding. å begynne med hadde jeg gradert men på slutten 100%. Jeg var helt ødelagt av det der!

Skrevet

Usj :( Skal gå på spray til 7.mars (sikkert litt lenger, men da skal jeg til kontroll)sprøyter fra 1-6 mars..

Sprayet siden søndag...

Håper i det lengste det blir bedre!

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det dere beskriver. Har gått på Suprecur siden 16.jan og hodepinen har vært der konstant. Mer intens til tider og mindre til andre, men alltid der. Jeg har heller ikke funnet noe som hjelper... så må bare "leve" med det. Trøster meg med at dersom alt klaffer så er det vel verdt det :)

Skrevet

For meg ble alt bra igjen når jeg startet m sprøyter. Som om hodepinen bare forduftet! Helt himmelsk var d. Bare å se fremover og glede seg til bedre tider. Lykke til fremover

Skrevet

Hos meg sluttet den ikke ved sprøytestart. Men den dagen etter eggløsningssprøyta, som er medisinfri kjente jeg plutselig ingen verk mere i hodet!

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det dere beskriver. Har gått på Suprecur siden 16.jan og hodepinen har vært der konstant. Mer intens til tider og mindre til andre, men alltid der. Jeg har heller ikke funnet noe som hjelper... så må bare "leve" med det. Trøster meg med at dersom alt klaffer så er det vel verdt det :)

Så enig så enig ! ...... men er ikke like lett å tenke det positivt hele tiden. Jeg sliter hvertfall veldig med det.

Jeg ønsker ikke å måtte sykemelde meg, for jeg kommer ikke til å ha det noe godt hjemme alene - fordi da går tankene mine i stå (hvis dere skjønner)

Skrevet

Helt enig i det du skriver. Utrolig plagsomt med hodepine, men prøver også unngå sykemelding. Trenger komme meg på jobb og få et litt annet fokus. Ellers tror jeg denne tiden hadde gått altfor saaakte. Går sakte nok som det er. Men selvsagt må man høre på kroppen. Tar en egenmelding når jeg føler jeg trenger det. Viktig å ta vare på seg selv oppi alt dette :)

Skrevet

Jeg tok Paralgin Forte med god effekt mot hodepinen fra helvete:)

Skrevet

Jeg skulle ikke tatt paralgin forte i dagesvis....

Skrevet

Nei, liker ikke mye bruk av sterke smertestillende heller.. De er reseptbelagt el? Kunne vært godt å ha for en god natts søvn innimellom

Skrevet

Det var ingen problem å ta en PF etter arbeidstid eller til natta. Hodepinen ble borte og jeg kunne fokusere på andre ting. Det er stor forskjell på bruk og misbruk!

Skrevet

Må man ha resept for å få det?

Skrevet

Kan jeg gå til fastlegen tro el må det igjennom riksen?

Skrevet

Du kan forresten prøve Fenazon - Koffein, det er reseptfritt og fås kjøpt på apotek. Prøv det før Paralgin Forte

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med Suprecur, men jeg tar Crinone og har hodepine fra helvete for å si det rett ut!! Sorry språket!

Det har jeg tatt siden 23 november 2011 og er ferdig 14 februar 2012. Bare 3 dager igjen :-D

Crinone tar man fra samme dag som det er insett og det er jo ingen ting å gjøre med det, tenker jeg, for smerte stillende kan jeg ikke ta. Ettersom jeg var så heldig å bli gravid :D er i dag 13+5 og jeg ser sykt frem til å slutte på Crinone :D

Er suprecur medisinering i forkant av forsøket?

Jeg tenker sånn "hold on, be strong" det går over når man er ferdig med medisineringen og forhåpentligvis verdt det å holde ut ;)

Lykke til :D

Skrevet

Gratulerer :)

Suprecur er nesespray i forkant ja..

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*
Skrevet

Jeg gikk på Suprecur i forbindelse med et forsøk på Riksen. Jeg fikk så vondt i hode, at jeg ikke klarte å gå over golvet. Jeg ringte Riksen og fortalte om problemet. Forklarte at jeg hadde brukt synarela tidligere, ved forsøk på et annet forsøk.

Resept på synarela ble fakset over til nærmeste apotek og jeg fikk en mye bedre hverdag. Ikke hodepine en eneste dag med synarela.

Skrevet

Kan man bytte spraytype midt i forsøket?

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*
Skrevet

Kan man bytte spraytype midt i forsøket?

Jeg fikk iallefall lov til å bytte. Det var ikke noe problem. Fikk beskjed fra sykepleieren at jeg skulle ikke gå rundt med så vondt i hode, at jeg ikke klarte å gå over golvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...