Gå til innhold

Fikk mld. fra barnehagen i dag. Viktig mld. Lukk porten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir faktisk litt irritert jeg! Skal det liksom være nødvendig å opplyse foreldre om at dette er viktig å huske på?! De setter jo faktisk sitt eget, samt alle andres barn i fare ved å ikke lukke den porten!

Kjenner faktisk at dette irriterer meg grenseløst! Hvordan kan noen være så uforsiktige og late? Selvfølgelig lukker man porten HVER gang man går ut og inn av den. Hvorfor tror de porten er der?? Arg!

Skrevet

Jeg antar det er det at det er behov for å sende en slik melding som irriterer deg, ikke det at du fikk den?

Skrevet

Jobber i b-hage. Er mange foreldre som ikke lukker porten. Og det er skummelt, spesielt om morgonene. For jeg kan være alene på avdeling, og ett barn er trist og spring ut. og om porten er åpen?

Mine barn i en annen barnehage bruker å gå ut, mens jeg henter de siste tingene i hentetiden. EN gang fant jeg begge to på parkeringsplassen, der vart det mørkt og glatt!!

Skrevet

Ja, jeg skriver jo det.. Det skulle jo ikke vært nødvendig å sende en slik mld. Blir irritert, for skjønner jo at det er et problem i bhg. når de velger å sende ut en slik mld.

Skrevet

Jeg er veldig glad b-hagen minner oss ofte om dette. Jeg husker ALLTID å lukke porten da jeg har en snuppe som kan finne på å stikke av, og som har gjort det.

Men fy flate så sløve de andre er ser jeg. Så er veldig glad de ofte minner oss på det selv om jeg selv er flink til det ;)

Skrevet

jobber i barnehage,og hver eneste dag opplever vi at porten ikke blir lukket,og det blir sendt ut meld til foreldre ofte,og det står skilt som minner foreldre på det..men er alikevel ett problem.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

I barnehagen vi bruker er det spesielt en far som ikke lukker porten etter seg og det er så provoserende! Skulle ønske de kunne sagt fra via sms eller noe her også, tviler på at alle leser ukebrevene. Jeg har i alle fall sagt i fra flere ganger og bedt personalet følge det opp, men har ikke sett verken beskjed eller bedring...

Skrevet

Det er mange idioter der ute.

Gjest 5 andre
Skrevet

I vår barnehage er de blitt nødt til å skrive det på en plakat på porten, og det hjelper ikke! Jeg har funnet min 2 år gamle datter stående på parkeringsplassen, fordi hun gikk dit mens jeg samlet søsknene.

Tydeligvis er det en nødvendig melding, som de fleste skjønner er en selvfølge.

Skrevet

Jeg har funnet min to år gamle sønn på sparkesykkel på parkeringsplassen fordi noen foreldre har glemt å lukke porten. Først ble jeg livredd og deretter rødglødende forbannet. Etter den episoden ble det tatt skikkelig tak og siden da har jeg aldri opplevd at å finne porten åpen.

Skrevet

Ja bhg prøver nok å gi beskjed på en fin måte til alle foreldre for at det skal nå alle. Igår fikk vi sms om at vi ikke må la bilene svive mens vi er inne i bhg med barna. Det er skummelt og miljøskadelig eller noe slik sto det.

Jeg synes det er helt greit. Er ikke kjempeflink og lese månedsplanene på nett hele tiden :o

Skrevet

Hvorfor har ikke alle barnehager et STORT skilt på porten om at den må lukkes, og gjerne en påminnelse om hvorfor..? Ville tro det hjalp for noen:-P

Skrevet

Ikke alle foreldre er flinke til å lukke porten. Da sønnen min var yngre, så ble han nesten påkjørt av en annen forelder (som ikke lukket porten). Han løp ut i forveien, jeg kom etter med skifteklærne og i det jeg rundet hjørnet ser jeg at han er ute av porten! Jeg løper etter mens jeg roper og han stoppet akkurat i tide, for da holdt den andre foreldreren på å rygge og fikk ikke med seg sønnen min som var bak bilen.

Jeg tok med meg skifteklær og sønn inn igjen i bhg og ba dem innstendig om å henge opp en lapp. Det gjorde de, de hang opp en laminert lapp på porten og plutselig husket foreldrene på å lukke porten.

Idiotforeldre som trengte en lapp for å lukke en barnehageport!

Skrevet

Hvorfor har ikke alle barnehager et STORT skilt på porten om at den må lukkes, og gjerne en påminnelse om hvorfor..? Ville tro det hjalp for noen:-P

Barnehagen vår har det. Likevel er det stadig noen foreldre som ikke lukker porten ordentlig. Senest i går sprang 3åringen vår ut på parkeringsplassen mens jeg og lillebror var på vei ut døra. Heldigvis sprang han bare bort til bilen vår og ble stående der, og heldigvis kom det ingen andre biler kjørende inn på parkeringslassen. Men barnehagen ligger rett ved en meget trafikkert vei, og det er ingen selvfølge at en ivrig 3åring ikke løper videre.

Jeg blir så sint og irritert på foreldre som virkelig ikke ser viktigheten i å beskytte barna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...