Gå til innhold

Har termin i juli og bor i Sandefjord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er nylig flyttet til sandefjord og kjenner ingen.skal ha tvillinger i begynnelsen av juli og lurer på om det er noen andre som skal ha baby i denne tiden,som kanskje vil møtes å bli kjent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi flytter til Sandefjord iløpet av april og har termin med nr 2 i juni. kjenner heller ikke så mange i Sfj, er klar for å møte noen i samme situasjon og bli kjent!

Er og besøker foreldrene mine i Sfj ofte, de er også innflyttere.

Skrevet

Hei.

Vi venter vår første i juli. Har bodd her i 3 år, men kjenner ikke så mange.

Skrevet

hadde jo vært hyggelig hvis vi fikk til å møtes..det er bare å gi beskjed når det passer best for dere,så stiller jeg opp:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Jeg har bodd i Sandefjord/Larvik i ca 3 år og kjenner heller ikke så mange. Jeg har termin allerede 21. mars, men har veldig lyst til å møte noen som er i samme situasjon som meg. Derfor hadde det vært hyggelig om jeg kunne slenge meg på her :)

Skrevet

Hei!

Jeg er fra Sandefjord opprinnelig, men har bodd i utlandet i 12 år og flyttet tilbake for 3 år siden. Har ikke så mange venner igjen så det hadde vært koselig å slengt seg på! Jeg har termin 6. juli.

Skrevet

jente 32, venter tvillinger med termin 9.august... mine to første. vil gjerne komme i kontakt med andre fra sandefjord :)

Skrevet

Hei jeg bor i stokke. Hadde vert hyggelig å treffe flere som skal ha små. Jeg har termin i juni 25 og har bodd i vestfold siden 2004 . Kjenner ikke så mange så vil bli kjendt med flere.

Skrevet

Jeg bor i Larvik og har termin 14 juni!! Er opprinnelig fra Telemark, så nettverket mitt er heller ikke så stort!!

Skrevet

Hei hei!

Hva med å møtes til lunsj en dag til uka?

Jeg kan torsdag 22.mars!

:-)

Skrevet

Torsdag er den eneste jobbedagen jeg har neste uke.... :(

Helt blankt i avtaleboka resten av uka!

Skrevet

hmmm.... Tror jeg kan fredagen også, må bare sjekke om jeg kan få barnevakt da :-)

Skrevet

Jeg vil oxo gjerne møtes. Kan alle dager unntatt tirsdag og helst ikke etter to. Hvor vil dere møtes?

Skrevet

Hva med Jordbærpikene torsdag 22.mars eller fredag 23.mars kl 11?

Skrevet

Torsdag 22 kl 11 på jordbær pikene. Det er inne på senteret det?

Det passer for meg. Skal vi lage en ny trå. Bim treff sandefjord.?

Skrevet

Såg over nå att det er en som skulle jobbe torsdag. Hva med å møtes fredagen da eller onsdag?

Skrevet

Kan dessverre ikke onsdag, men kan på fredag :-)

Skrevet

Da tar vi det fredag på jordbær pikene kl 11. Jeg lager ny trå jeg slik flere kan se der om de vil vere med. Fint om dere skriver dere kommer der oxo:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...