Gå til innhold

Nytt treff for Juni, Juli og August mager?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å bli kjent med flere og vil gjerne ordne med et treff for oss som vil ha beby i sommer.

Hva med slutten av feb begynnelsen av mars?

Tid og sted bestemmer vi når vi ser hvor mange vi blir.

Håper at mange har lyst å treffes

Fortsetter under...

Annonse

Håper jeg har mulighet til å bli med. Sist gang var vi kun to stk... Uke åtte (ser 21. februar er nevnt) er det skoleferie, så da er i alle fall jeg bortreist. Men om det blir da, så får jeg vente til neste gang :)

Hvor bor du hen da? Kanskje du kan sitte på med meg? Jeg bor på Melhus

Kan godt møtes tidligere ja. Blir kanskje litt seint.

Jeg bor paa Kvaal saa jeg sier ja takk hverfall sitte paa hjem til Melhus..

Jeg tror vi skal bestemme oss for 21 kl 17.00, men for de som ikke kan for seinere kan bare komme naar dere faar tid for jeg regner med at vi blir sittende en stund.

Hvor er jeg litt usikker paa faar jeg vet jo ikke hva andre har lyst til.. resturant eller cafe..

Jeg får til å bli med likevel. Jeg drar jo ikke før på onsdag :) jeg er så sjelden ute i byen at jeg vet ikke helt hvor det egner seg. Har gode erfaringer med bær og bar på Solsiden, men finnes sikkert mange andre steder også :)

Annonse

Forresten e Bær og Bar det samme som Bare Blåbær på solsiden??

Døra ved siden av. :)

Noen som tar ansvar for å bestille? Tror jeg kommer litt senere enn 17. Kan noen av de som kommer først bestille?

Det er lit synd at jeg visste ikke om dette. Har veldig lyst å bli kjent med andre. Jeg har termin den 23 juli i følge ultralyd men 27 juli i følge fastlege. Jeg bor på Byåsen. Håper at få mulighet å treffe andre som har termin i juli og kanskje som bor i nærheten. Kanskje kan gå på trilletur samman og det er mer koselig om man kjenner hvernadre fra før. Jeg er 31 år gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...