Gå til innhold

jordmor

blåmeis:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som er viktig er å få sjekket blodtrykk og urin i svangerskapet. Jeg går til sjekk på sykehuset, men der er det kun ul, så må til jordmor og. Pluss det er litt kjekt å prate med noen om tvillingene,,

Skal du til legen i uke 16 ville jeg heller avtalt i uke 20? er jo bare ringe å høre med de;)

Jeg var hos jordmor for første gang for 2 uker siden. Tenkte jeg hadde nok med legen, men han ville jeg skulle gå til jordmor også(23 uker nå). Det var veldig ok å få snakket med henne. Hun brukte en hel time på meg, snakket om fødsel, amming og masse annet. Når du er 20 uker skal du ha kontroll annenhver uke. Jeg går nok annenhver gang til jordmor/fastlege. Men fastlegen er litt ivrig på kontrollene. Var hos fastlegen i dag, UL/kontroll på sykehuset neste torsdag, jordmor 1/3 og fastlegen 6/3 ;)

• 2 uker senere...

heisann.

Jordmor er mer spesialisert på det enn legen.

hun er også letter og snakke med om forskjellige ting man lurer på.

Anbefaler derfor også å gå til jordmor.

jeg får oppfølgina v både jordmor sykehus og lege og er kjempefornøyd.

Jordmor er den som er lettest og prate med av de alle.

lykke til

Hei! Jeg er 20uker på vei og har så langt bare gått til fastlegen og Ullevål. Har ikke følt noe behov for å oppsøke enda en person, selvom jeg ser at en jordmor sitter på en annen kompetanse og kanskje tar seg litt mer tid til å prate om ting som skjer! Kan hende jeg vil snakke med en jordmor senere, men har ikke tenkt å begynne med det nå, blir litt for mange steder å gå, skal jo rekke å gjøre litt annet også ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...