Gå til innhold

Noen fra Stavanger som holder på eller skal begynne med prøverør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig ingen jeg kan prate med om dette.

Fint om noen vil ha kontakt og dele erfaringer.

Send meg en mld i innboksen, de som vil prate.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg er fra Stavanger :) skal sette inn egg på mandag for første gang... Er frys forsøk

Skrevet

Jeg er også fra Stavanger. Har brukt sprøyter nå i 14 dager. Skal på UL i morgen ,men tror ikke det er noen eggposer å finne. Var på UL forrige torsdag også, og da så det veldig dårlig ut :-(

Skrevet

Masse masse lykke til i morgen loven 1976. Håper eggposene dine har vokst masse den siste uka. Klem klem <3

Skrevet

Masse masse lykke til i morgen loven 1976. Håper eggposene dine har vokst masse den siste uka. Klem klem <3

Tusen ,tusen takk! :-)

Skrevet

Har sendt deg en melding her inne!

Bare å ta kontakt, er langt fra redd for å snakke :-p

Skrevet

Etter ar jeg havnet i denne situasjoner er jeg overrasket over hvor mange det gjelder..

Bare på en kveld er vi flere fra samme sted og det er bare oss som har vert inne på BIM siden i kveld

Skrevet

Fra Stavanger:) skal i gang me frys i slutten av februar:) innsett uke 11/12

Skrevet

Jeg er også fra Stavanger. Har brukt sprøyter nå i 14 dager. Skal på UL i morgen ,men tror ikke det er noen eggposer å finne. Var på UL forrige torsdag også, og da så det veldig dårlig ut :-(

Eg var på ul en tirsdag å da var eggene ikke mer en 13 å mandagen etter fikk eg ut 5 egg å fikk et inn å 2 på frys:) di satset på 3-4 eggposer men ble vist noe av eggposene på 9 og:) så noe må de vel bli hos deg og:)

Skrevet

Håper veldig det Yasmin,men...

Ja det er veldig mange som er i samme situasjon. Etter at vi har fortalt hva vi holder på med så har det vist seg at flere kjente har vært gjennom det samme. Utrolig at det skal være så vanskelig

Skrevet

hei:) jeg er også fra stavanger:)

Skrevet

stavanger her og:)

• 4 uker senere...
Skrevet

Stavanger her og! hos gynekolog idag, gått 5 dager på puregon, 20 follikler fra 10-14 mm... skal igjen onsdag, drar te DK fredag el lørdag! wæ dette gjekk fort! :P Er single...

Kjenner ei i samme situasjon...

Skrevet

Alder er kanskje kjekt ha med? eg er 38, 39 i år!

Skrevet

Stavanger-området eller noe i den duren :)

Satte inn på torsdag og går her og ruger.

Har ei jente og førsøker nå på nummer 2.

Jeg er 30 år forresten.

Skrevet

blir 30 til høsten !!

Skrevet

Blir 32 til høsten.

Ønsker oss alle lykke til:-)

Skrevet

Jeg er også fra Stavanger-området. Vi har ikke kommet så langt i prosessen enda, venter på time til forsamtale i Haugesund. Både jeg og mannen min er 27 år og har ingen barn fra før.

Vi har også følt oss veldig alene om dette, men valgte å være åpne om dette med familien og de nærmeste vennene våre, og de har alle noen de kjenner som har vært i gjennom dette. Er visst vanligere enn vi tror, men det virker som at det er noe folk flest holder for seg selv.

Skrevet

Jeg er også 27 og har ingen barn fra før.

Drømte faktisk i natt at jeg hadde en unge fra før som jeg bare hadde glemt ut, haha.. Mange rare inntrykk som bearbeides i nattetimene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...