Gå til innhold

Overraskelse på ulyralyden!!

Anbefalte innlegg

Var på rutine-ul i dag, og der såg de at vi venter tvillinger!! For et sjokk, har tre barn fra før, og ville nå ha en attpåklatt å kose oss med:) jaja, kan ikke planlegge alt her i livet! Noen andre som er gravid med tvillinger, og som har tips til gode nettsider og annet, føler jeg trenger mer info om dette....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143908303-overraskelse-p%C3%A5-ulyralyden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med tvillinger :) Skal også ha tvillinger, en gutt og ei jente :) Det er en del her inne som skal ha tvillinger. Har vært litt mer aktivitet på tvillingforumet i det siste, men synes vi bør få litt mer aktivitet der fremover. Trenger nok litt råd av hverandre.

Gratulerer så mye :)

Jeg har selv tvillinger som blir 8mnd på tirsdag :P

Anbefaler deg å gå inn på www.tvilling-forum.com og melde deg inn der :) Mange i din "situasjon",og kanskje litt mer action der enn på tvillingforumet her :)

Kan lese litt inne på www.tvilling.no også:)

Lykke til :)

Var på ultralyd på fredag for første gang,bestile privattime hos gyn.i og med at det er vårt første barn. jeg er 24 år og på fredag så vi altså at vi venter tvillinger,mest sannsynlig enegget!! kan tro jeg satte i å hylgrine og hikste og le ,alt på en gang. Dette var jeg IKKE forberedt på.Men nå er jeg i en lykkerus!! skulle bare ønske det stod litt mer informasjon her om tvillinger...hehe:)

Det samme sjokket fikk vi også på fredag!! Overhode ingen anelse om at det var 2 på gang:) har en gutt på 2 og 1/2 fra før! Vi også bestilte tidlig ul bare for moro skyld!! Fortsatt helt forfjamset jeg:) godt og se at flere er i litt sjokktilstand:)

Annonse

Tusen takk for det, gleder meg masse, men har jo en del bekymringer i forhold til om svangerskapet går bra osv

Tvillinggravide blir sykemeldt fra ca uke 20, og du får det sikkert tidligere også hvis du føler for det. Du blir fulgt godt opp med UL hver 4.uke og svangerskapskontroll annenhver uke fra uke 20. Så må du bare ta det med ro og la andre rundt deg styre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...