Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Vi er en familie som har tenkt oss en liten tur til Danmark i påskeferien. Vi skal ikke være så lenge men ca 2-3 netter. har dere noe feriecenter å anbefale oss? Veldig greit hvis det er basseng og litt som barna kan drive med. Vi har sett litt på Danland Nordsøen, Blokhus. Noen som har vært her som kan anbefale eller ikke anbefale dette stedet? Eller noen som har vært noen andre supre steder. Litt viktig for oss at det er litt nord i Jylland, da vi ikke skal være så mange netter og ikke orker å kjøre sål angt denne gangen. Vet det går fort nedover Danmark,men tar alikevel noen timer hvis man skal et stykke.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Jeg anbefaler Skallerup Klit. Det er like utenfor skagen om jeg husker rett. Store fine hytter. Lang fin strand, bowling, resturant, bar, butikk, badeland, romersk spa, gymsal. squash, lekegreier for småbarn.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Takk for svar . Der så det veldig fint ut altså . Dette skal vurderes. Noen andre forslag?
firebarnsmum Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Vi var på Vigsø feriecenter i sommerferien for et par år siden. De hadde helt greie hytter, badebasseng med oppvarmet vann og vannsklie, aktiviteter som barna kunne være med på, smådyr som de kunne ha litt kontakt med. Jeg kommer ikke på alt i farten. Det var mye for barna å gjøre der, og de var veldig godt fornøyde etter oppholdet:) Ligger ikke langt fra Thisted ved nord-vest kysten på Jylland.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Henger meg på Lalandia, men vi var ved Legoland da, så det er litt kjørevei. Absolutt verdt de timene i bil
hol(L)y COW Skrevet 9. februar 2012 #8 Skrevet 9. februar 2012 Vi har akkurat bestilt sommerferien på Dayz Rønbjerg i helt nytt feriehus! Ser bra ut, og var absolutt ikke dyreste alternativ. Ganske langt nord.
hol(L)y COW Skrevet 9. februar 2012 #9 Skrevet 9. februar 2012 Det var forresten veldig mange tusen kroner billigere å bestille båt og hus hver for seg. Color line skulle ha over 18000 for båt+opphold, men huset kostet bare 12000kr når man bestilte direkte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå