Sofia69 Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Hei, Jeg var hos gynekolog og fikk konstatert SA (det var ingen ting igjen i uterus) etter store blødninger i 12 timer. Dette var på tirsdag. Målte HCG i går, og den var på 4100. ( for en uke siden altså 7 dager var HCG 1400) Da jeg kom hjem i sted tok jeg en clearblue test, som raskt ble positiv. Skal måle HCG igjen i morgen, da klinikken synes den var høy. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før HCG går ned og hormonene er ute av kroppen?Har søkt litt på nettet, men finner ikke klare svar.
MissTaurus Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Hei <googler du "hcg half life after miscarriage" kommer det mange treff. Ser ut som det tar ca 24-36 t.
Sofia69 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2012 Takk - jeg blir ikke klokere egentlig, men får avvente til i morgen. (HCG ser ut til å være litt indivudelt - det avgjørende er om det går opp eller ned, for noen er hormonene raskt ute av kroppen ,for andre ikke). Klinikken sier at alt håp faktisk ikke er ute, men jeg har ikke for store forhåpninger. Ser uansett framover - vi kan jo ikke gjøre annet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå