Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Jobber i helsevesenet og er 32år. Til høsten tenkte jeg og starte helt på nytt igjen og har 4år foran meg med Ingeniørutdannelse. Er det flere som tenker eller har tatt et drastisk beiteskifte i voksen alder? Er jo litt skummelt dette også
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Kjenner en førskolelærer som utdannet seg til lydtekniker i en alder av 38 Har ikke gjort det selv, men er 33 og tenker på å begynne på deltidsstudier snart. Syns det er kjempetøft at du gjør det, har stor respekt for folk som tør og vil!!! Lykke til med ingeniørstudiene!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Tusen takk oppmuntrende ord 18:15 Godt å lese jeg ikke er alene om å ønske et drastisk beitebytte i voksen alder
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Søskenbarnet mitt var data Ingeniør men hennes store drøm var å bli flyver.Så da gjorde hun det. Var en lang vei å gå, men hun har vært kaptein i mange år nå. En venninne hadde lederstilling i en stor bedrift da hun fant ut at hun ville følge sin store drømm og utdanne seg til arkitekt. Hun er snart ferdig i en alder av 37 år.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Jøss...sier du det De forandret jo veldig retning de også. Får mer pågangsmot av å lese slike historier jeg. Takk for at du delte dem med meg Hi
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 jeg er også i helsevesenet og ønsker å skifte helt retning. Blir helt dårlig av å tenke på alle helligdagene jeg må jobbe når mini blir stor, og få så dårlig betalt for det. Kommer du til å klare det bra økonomisk er det vel bare å kjøre på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå