Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt er bare på 1!!! Så har vel ikke de beste odds

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet! Skulle der stå. Ikke let på telefon

Skrevet

Jeg har målt det 2-3 ganger, men aldri hørt noe etterpå, så regner med at det er normalt :)

Vet forresten om flere som har hatt 1 (og lavere) og som har fått barn vha IVF :)

Skrevet

Min er på 13. Vet ikke om det er særlig bra, men krisedårlig er det vel ikke. Er jo 35 blitt, så da begynner man å tenke på slikt...

Skrevet

Dette leste jeg på nett: "Laboratoriets faglige vurdering for AMH mellom 3,0 og 60 er at du er en kvinne i fertil alder"

Som RTprøver skriver, kan man få barn selv med lav AMH <3

Skrevet

Jag har bara fått veta att mitt amh värde är under 1, vet inte mer exakt än så.

Skrevet

Vært på 2. UL. Kun to små eggposer etter 2 uker på sprøyter (full dose) behandling avsluttet. Tok østrogenprøve for å sjekke om jeg kan ha kommet i overgangsalderen. Nå må vi i tenkebokse....hva blir eventuelt neste skritt????Får alle dere andre flere egg ved hormonstimulering?

Skrevet

Vært på 2. UL. Kun to små eggposer etter 2 uker på sprøyter (full dose) behandling avsluttet. Tok østrogenprøve for å sjekke om jeg kan ha kommet i overgangsalderen. Nå må vi i tenkebokse....hva blir eventuelt neste skritt????Får alle dere andre flere egg ved hormonstimulering?

Trist att den extra veckan av hormoner inte hjälpte! :-(. Jag kan inte riktigt svara på om jag får fler ägg vid hormonstimulering än utan eftersom detta är första försöket och jag inte har provat utan än. Jag fick ut 3 egg denna gången och alla 3 blev befruktade även om bara 2 "överlevde" till insättningsdagen (1 in och ett på frys). Men när jag gjorde insemination i höstas så har jag för mig att jag jag hade samma utveckling på eggpåsarna både den månad jag gick på hormoner som den månad då jag gjorde insemination i naturlig syklus. Så det är ju mycket möjligt att jag egentligen inte reagerar så mycket på hormonerna. Som jag har förstått det så kan det vara väldigt individuellt hur hormonmedicinerna verkar. Har läst om flera som bytt mediciner till nästa försök och då helt plötsligt fått ut egg. Kanske att du skulle prova någon annan medicin? Eller helt enkelt prova utan hormonstimulering?

Skrevet

Ja tenker jeg må skrive mail til f.eks Aleris. Har hørt at de har gode resultater for oss med lav AMH. Skader iallefall ikke å høre hva de sier.

Skrevet

Ja tenker jeg må skrive mail til f.eks Aleris. Har hørt at de har gode resultater for oss med lav AMH. Skader iallefall ikke å høre hva de sier.

jeg er tydeligvis litt grønn her men hva er AMH??

Skrevet

Sier noe om hvor mange eggreserver du har igjen.

Skrevet

MIn var på 1.0. OG etter 11 inseminasjoner og 3 ivf er jeg endelig gravid. SÅ det finnes håp:)

Skrevet

Min AMH var på 25, helt perfekt sa legen. men de måtte avbryte hele forsøket etter å ha gått på medisiner i 2 mnd, fordi jeg ikke reagerte på sprøytene og eggene ikke ville utvikle seg :-( Så innimellom hjelper det heller ikke å ha en perfekt amh, så stå på jenter!

Skrevet

Hei! Jeg har amh på 1, og to avbrutte forsøk ved Hausken. Dro til Hausken siden de skal være best i landet -pøh!..... Gikk på hormoner for 13000 første gang -kun ett egg, som de ikke ville ta ut, og hadde en aih. (negativ) Andre forsøk med hormoner for over 20000(!), avbrutt før egguthenting grunnet ingen modne egg. Klinikk Hausken sa de ikke mente ivf var veien for oss, at vi skulle se til utlandet for EGGDONASJON! Jævla dust.. Unnskyld språket, men det knuser jo ei jente!! :( Vi spurte om ikke forsøk i naturlig syklus kunne være noe, men det anbefalte de ikke for oss. Takk og farvel, sa jeg bare........ Nå holder vi til på Aleris i Oslo (som er bare 1 time hjemmefra..), hvor de har gitt oss gode sjanser og allerede har prøvd et forsøk i naturlig syklus. Dessverre slapp egget rett før uttak, men allikevel -det er det nærmeste vi har vært! :)

Anbefaler forsøk i naturlig syklus! Lykke til ;)

Skrevet

Hei! Jeg har amh på 1, og to avbrutte forsøk ved Hausken. Dro til Hausken siden de skal være best i landet -pøh!..... Gikk på hormoner for 13000 første gang -kun ett egg, som de ikke ville ta ut, og hadde en aih. (negativ) Andre forsøk med hormoner for over 20000(!), avbrutt før egguthenting grunnet ingen modne egg. Klinikk Hausken sa de ikke mente ivf var veien for oss, at vi skulle se til utlandet for EGGDONASJON! Jævla dust.. Unnskyld språket, men det knuser jo ei jente!! :( Vi spurte om ikke forsøk i naturlig syklus kunne være noe, men det anbefalte de ikke for oss. Takk og farvel, sa jeg bare........ Nå holder vi til på Aleris i Oslo (som er bare 1 time hjemmefra..), hvor de har gitt oss gode sjanser og allerede har prøvd et forsøk i naturlig syklus. Dessverre slapp egget rett før uttak, men allikevel -det er det nærmeste vi har vært! :)

Takk! Hvordan gikk dere fram når dere tok kontakt med Aleris? Hvordan fungerer denne prosessen? Jeg skal jammen ta kontakt med de å høre.

Skrevet

Takk! Hvordan gikk dere fram når dere tok kontakt med Aleris? Hvordan fungerer denne prosessen? Jeg skal jammen ta kontakt med de å høre.

Vi ringte dit og la frem historien vår, og spurte om de kunne hjelpe oss. De trengte kun alle papirer fra Hausken, så de hadde vi med på første time. Ring og betill en samtale med lege der, er littebitt ventetid på den første samtalen -det var hvertfall det. Deretter går ting i det tempo dere ønsker! :) Her er det mens på vei nå, og nytt forsøk denne perioden -hvis jeg har noen egg som duger. Tvi tvi! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...