linn 80 Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Er 6 dager til termin og idag fikk jeg modningsakupunktur + att jeg ble strippa. Hadde allerede 2cm åpning og hu fikk strippa meg til 3 cm jippi!!! Nå får jeg krysse fingre for att det skjer noe i løpet av helga, for det har jeg bestillt og til dere som aldri har blitt strippa før. Dette er ikke vondt!! Bare slapp godt av, så går det så bra!!
lykketroll3 Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Heldige deg:) Nå kan det jo skje når som helst.Hvorfor fikk du dette 6 dager før? Misunnelig her 16 dager igjen til termin her.Lykke til:)
linn 80 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2012 Jeg bare spurte om det grei jordmor! Vet ikke om det har noe å si att ungen min er stor nok for å si det sånn og att jeg er 2 gangs. Men regner med du bare kan spørre ja nå krysser jeg fingre, drit lei av å gå gravid. Sliter så med ryggen. du får høre med jordmor når det nærmer seg. Lykke til!!
lykketroll3 Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 ja det kommer jeg til å gjøre Takk for tipset.Må vel vente litt da sikkert:)
linn 80 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2012 Fått masse kynnere med mensmurringer idag. Kom ca 2 timer etter jeg hadde vært der. Håper det er tegn nok på att det skjer noe lykke til med deg, håper du også får litt hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå