Kanelbolla Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Skulle hatt mens på søndag, men den har ikke dukket opp enda.. Heller har ikke et par av "mens-syntomene" mine heller, mens andre er voldomt forsterket. Puppene føles ut som over oppblåste ballonger, og det virker som om de skal sprekke ved hver berøring. I tillegg denne rare mens-lignende smerten i magen. Jeg kjenner meg generellt uggen og sover mye. Kjenner at noe ikke er "som det skal" denne mnd. og tror jeg er gravid. Dette er første p.p. og baby er så høyt ønsket at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg om jeg faktisk er gravid... Vil selvsakt bli lei meg om den er negativ, men vet jeg vil håndtere det bedre.... Rart å si dette.. men ja... Begynnte å hylgrine når min kjære sa vi skulle begynne å prøve bare så det er nevnt Hehe ja jg er litt snodig, men det er så høyt ønsket
Fiemamma Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Det er bare en ting å gjøre selv om du er redd for resultatet Hvis du har regelmessige sykluser til vanlig så er det jo et godt tegn at mensen ikke har kommet En test burde være positiv nå isåfall. Lykke til og la oss vite
Kanelbolla Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2012 Hender de kommer litt for tidlig innimellom, men aldri seint Føler jeg er helt tullerusk i hodet og gleder meg noe så sinnsykt til å få barn. Må få testet... Får be mannen stikke innom å kjøpe for meg i dag (og håpe han husker det). Er Så spent! Bra han skal jobbe mye fremover, for om jeg er gravid tror jeg han kommer til å få høre det hvert 5 sekund. Hihi hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå