Gå til innhold

hvorfor blir bare halvparten av eggene befruktet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk tatt ut 10 egg i går og i dag er bare 5 befruktet. Hva er sjansen for at noen overlever til i morgen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med 5 egg befrukta, vil jeg nok tro det blir insett paa deg ;)

Skrevet

Det er vel ikke alltid så godt å si hvorfor bare halvparten av eggene ble befruktet.

Det varierer jo veldig fra gang til gang, og person til person :)

Men 5 befruktede egg er jo fantastisk!

Da blir det nok innsett av gullegg PLUSS egg på frys :D

Gratulerer og lykke til med innsett :)

Skrevet

med 5 egg befrukta, vil jeg nok tro det blir insett paa deg ;)

ja, men ble bare litt stressa, Sist hadde jeg 7 som var befrukta, men endte opp med kun 2 dagen etter...

Skrevet

Jeg vil nok tro at det er kvaliteten som avggjør. Hadde du ivf eller icsi? Vi hadde ivf å begynne med men så fant dei ut at svømmera klarte ikke å komme seg inn i egga på egen hånd. Så av dei 6 egg den gangen ble ingen befrukta mens dei 4 som var gjennom icsi var alle befrukta. Men det er sikkert andre grunner til det også. :)

Skrevet

Jeg hadde 12 egg ut - trodde vi..... Så viste deg seg at det var bare 5 eggposene det faktisk var egg i. Av disse ble 4 befrukta.... Sist var det 16 ut, 7 befrukta og 2 som det ble unger av. Så nå håper vi i alle fall at 1 egg blir til baby.

Synes du skal være fornøyd med 5 befrukta egg selv om det er en nedtur å høre at det ikke er så mange som en hadde håpa på. Lykke til!

Skrevet

fikk tatt ut 10 egg i går og i dag er bare 5 befruktet. Hva er sjansen for at noen overlever til i morgen ?

Første gang (langt regime) fikk jeg ut 9 egg, 2 befrukta og ett brukbart.

På andre forsøk (kort regime) fikk jeg ut 20 egg, ble gjort injeksjon av sædcelle inn i eggene og 17 ble befruktet, fikk inn ett egg og hele 8 flotte egg på frys, så det ble jo megabra på andre forsøk! Har ikke blitt noe på meg enda, men starter nå ferden mot frysebarn! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...