babykeen Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 fikk tatt ut 10 egg i går og i dag er bare 5 befruktet. Hva er sjansen for at noen overlever til i morgen ?
Tante_Esel Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 med 5 egg befrukta, vil jeg nok tro det blir insett paa deg
RTprøver Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Det er vel ikke alltid så godt å si hvorfor bare halvparten av eggene ble befruktet. Det varierer jo veldig fra gang til gang, og person til person Men 5 befruktede egg er jo fantastisk! Da blir det nok innsett av gullegg PLUSS egg på frys Gratulerer og lykke til med innsett
babykeen Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2012 med 5 egg befrukta, vil jeg nok tro det blir insett paa deg ja, men ble bare litt stressa, Sist hadde jeg 7 som var befrukta, men endte opp med kun 2 dagen etter...
dincene Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Jeg vil nok tro at det er kvaliteten som avggjør. Hadde du ivf eller icsi? Vi hadde ivf å begynne med men så fant dei ut at svømmera klarte ikke å komme seg inn i egga på egen hånd. Så av dei 6 egg den gangen ble ingen befrukta mens dei 4 som var gjennom icsi var alle befrukta. Men det er sikkert andre grunner til det også.
Tutla Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Jeg hadde 12 egg ut - trodde vi..... Så viste deg seg at det var bare 5 eggposene det faktisk var egg i. Av disse ble 4 befrukta.... Sist var det 16 ut, 7 befrukta og 2 som det ble unger av. Så nå håper vi i alle fall at 1 egg blir til baby. Synes du skal være fornøyd med 5 befrukta egg selv om det er en nedtur å høre at det ikke er så mange som en hadde håpa på. Lykke til!
Ele Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 fikk tatt ut 10 egg i går og i dag er bare 5 befruktet. Hva er sjansen for at noen overlever til i morgen ? Første gang (langt regime) fikk jeg ut 9 egg, 2 befrukta og ett brukbart. På andre forsøk (kort regime) fikk jeg ut 20 egg, ble gjort injeksjon av sædcelle inn i eggene og 17 ble befruktet, fikk inn ett egg og hele 8 flotte egg på frys, så det ble jo megabra på andre forsøk! Har ikke blitt noe på meg enda, men starter nå ferden mot frysebarn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå