Mandalas Skrevet 9. februar 2012 #1 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg syns det er så lett å miste/ glemme tråder jeg har svart på. Og på min profil under "innlegg" ligger bare ca de fire siste innleggene. Jeg savner en enkel oversikt over overskriftene til de trådene man har skrevet i.. Er det urealistisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 9. februar 2012 #2 Del Skrevet 9. februar 2012 Heisann. Det er ikke sikkert det er urealistisk, men akkurat nå har vi ikke en løsning for dette. Det du kan gjøre er å holde et øye med varslingene dine. Der kommer svarene på tråder du følger etc. Om du har slått på varslingene. På den måten får du i alle fall litt bedre oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 9. februar 2012 #3 Del Skrevet 9. februar 2012 Hei igjen. Du, nå gjorde min superkollega meg oppmerksom på at du har en slik knapp. Når siden er ferdig lastet trykker du på navnet ditt i boksen til høyre. Da kommer det opp en boks, hvor du kan trykke på "mitt innhold". Og der kommer alle innleggene dine opp. Beklager at jeg ikke svarte dette med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå