Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

den har vært sånn på 3 tester på 2 dager

post-705191-0-80957200-1328794731_thumb.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal det bli + i det store vinduet?

Skrevet

Ser streken. :) Dårlig bilde, for det ble så lite, men ser streken for det.

Gratulerer. :)

Skrevet

Skikkelig dårlig bilde på dataen her også, men jeg syns da jeg ser ett + tegn. Hvis det ikke skal være det ser jeg nå uansett en strek i hver retning - så du er nok gravid ;) Gratulerer!

Skrevet

ja! men er det dårlig tegn at den har vært like svak i 2 dager nå?? alle tester er tatt på morgen urin..:/

Skrevet

En test måler jo ikke økninkg elle mangel på økning av hcg, den måler om det er hcg tilstede.

Vil du ha en skikkelig hcg måling må du til lege.

Skrevet

Jeg ser ikke, er for dårlig bilde. Men en strek er en strek. Samme om den er svak eller sterk.

Du kan jo ikke forvente å få en sterkere strek bare ved å teste dagen etter. Om du er usikker så drar du til legen å får sjekket hcg nivået..

Skrevet

Kjøp en digital så slipper du å lure ;)

Skrevet

jeg ser krysset godt :D gratulerer :)

Skrevet

Gratulere så mye! Var samme med meg, på 3 tester, der en av de var en billigere versjon bare. Men det er nå to uker siden og jeg er 6+1 i dag :) GRATULERE!

Skrevet

Ser at du er gravid :) Slik var mine første tester også da jeg testet både før og etter uteblitt mens. Det tar noen dager før plusstegnet blir mer tydelig. Kjøp den digitale som noen over her skriver. Da står det i klartekst. Gratulerer!

Skrevet

Jeg tok 2 CB tester, en på tirsdag og en på onsdag.. Begge så slik ut.. I dag tok jeg digital og der står det gravid gitt;)

Skrevet

Den er helt klar positiv vil jeg si! Gratulerer!!!

Skrevet

Jepp, der er det et kryss:D Gratulerer!

Skrevet

Da har jeg mistet desverre:( hadde en Ma i desember også.. får bare prøve igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...