Anonym bruker Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 I går hadde jeg uttak på Hausken. Fikk veldig lite smertestillende i forhold til forrige gang - 6 år siden. Reiste frem og tilbake på dagen i går - noe som betydde avreise kl hall 6 på morningen og var hjemme kl 16. Var noe "rusa" i går og var veldig øm i magen. La meg 21.30 og sov til 9 i dag!!!! Og nå sitter jeg her, kl 13 og kunne lagt meg i senga idag. Er hjemme med to aktive unger og lurer på hvordan jeg skal klare å ikkje kjefte hele dagen....... Men det jeg lurer på er om andre opplever å være helt skutt dagen etter uttak! Kan ikke huske at jeg var slik forrige gang....... Eller er det bare settingen rundt alt, to aktive unger, travel jobb og en lang tur i går.......
Gjest usababy Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Jeg er glad vi var i ro og fred på hotell de tre dagene uttak og innsett pågikk. Dagen etter innsett var jeg trøtt og øm, kjente godt at noe hadde skjedd dagen før, og jeg husker at jeg sa at jeg var kjempeglad jeg ikke skulle på noen jobb. Du har reist langt fram og tilbake, har travel jobb samt to aktive unger...ikke det minste rart at du er skutt! Det er ikke bare-bare det vi går igjennom ved uttak...
dincene Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Jeg følte meg likedans som du beskriver etter det først forsøket. Vi sov på hotellet da. Jeg la meg i 10 tida og sov til neste dagen. Nesten 24 timer i strekk. Og da følte jeg meg øm i magen i flere dager etterpå. Ved neste forsøk sa jeg om dette der... da fikk jeg mindre medisin før uttaket og var i fin fin form rett etter uttaket. Jeg aner hva som gjorde at jeg følte meg så rart den første gangen. Det var likemange egg begge gangene. Altså rundt 10. Så det kan ikke være overstimulering heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå