Gå til innhold

Fortsatt her 8-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor mange dager igjen i dag da, girls? Her er det termin i morgen, og ingen tegn ennå. Sånn bortsett fra alle de tegnene jeg har hatt i ukesvis allerede. Må si at da jeg fikk en bølge av smertefull mageknip i går, så tok panikken meg litt. Har jo vært på et godt sted mentalt frem til nå, men akkurat da så tenkte jeg "ANGREKNAPPEN!!!!!!!!!!!!!". Må jobbe litt med hodet mitt igjen da, og fokusere på at Lillebror kommer snart :-)

Blir forøvrig en spennende dag i morgen uansett, for da skal jeg både til akupunktøren og få igangsettingsnåler OG til kontroll hos legen etterpå. Skal høre da om hun kan sjekke modninge og evt strippe meg. Tror jeg tar med bag'en i bilen. Bare sånn for sikkerhets skyld *hi hi hi*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

84 dager her :)

Var på vekstkontroll i går, og vi fikk vite at vi venter en jente til :)

Skrevet

Så spennende ;)

Eg har selv termin 17. mars, men ettersom at eg fødte en mnd før termin med storebror så er eg litt nervøs for at det kan skje igjen. Tror eg skal be jordmor om å skjenne litt oppi der på neste kontroll om en uke, om det er moden, eller ikke. Vil så gjerne gå til uke 37 ivertfall! :) På kontollen eg var på for en uke siden sa jordmoren at hun håpet å se meg igjen om to uker, det håper virkelig eg også! :)

Du må ha lykke til i morgen, spennende dag blir det uansett som du sier;) viss ingenting har skjedd til da så skal du skje at det kansje blir fortgang i sakene etterpå ;)

Når fødte du kommende storebror/storesøster? før eller etter termin?

Skrevet

27 dager til termin her. Etter en slitsom dag i går, blir dagen idag tilbragt på sofaen med "Fødselsboken" og et par glass med deilig, kald pepsi max :)

Skrevet

6 dager til termin. Idag skal jeg til jordmor for kontroll + modningsakupunktur også sa hu att hu kunne strippe meg, så idag blir en spennende dag. :)

Skrevet (endret)

Jeg også har 1 dag igjen. :) Har hatt tegn på at ting driver å skjer snart en uke, men tar seg ikke opp. Var til jordmor i dag, og vesla i magen hadde det fint, så ser for meg at hun har slått leir inne der. R så klar for å bli ferdig med svangerskapet nå! Kommer sikkert til å måtte benytte meg av overtidskontrollen neste uke også :/ *sukk*

Endret av Ziiona
Skrevet

3 dager til termin, eneste tegn på forestående fødsel ca to- tre timer med kynnere i natt. Så må vel bare forberede meg på at han har god tid og jeg må vente til over termin.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...