Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte først en sånn strimmel fra billigtester.no. Den ble positiv og når jeg ser på den etter den svake så ser jeg jo at det var jo ikke grunn til å være i tvil :) Men så prøvde jeg rfsu sin, den ble nesten negativ vil jeg si. Prøvde clearblue sin noen dager etterpå, digital med ukeindikator :)

merkelig med disse testene da. vet ikke hva jeg skal tro. tok til legen idag,men den var negativ, men hadde tisset før jeg dro dit og drukket en kopp kaffe. men clearblue positiv... blir så lei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes spesielt ut ja... Det er så kjipt å måtte vente noen dager for å teste igjen, men ofte er det jo det eneste som nytter. Hold meg oppdatert på om du er gravid da :) er vel mer vanlig med falak negativ enn falsk positiv! :)

Skrevet

det sto ikke gravid hos meg idag, snakker om, var vel kjemisk. håpe tanta kommer idag da.

Skrevet

Så kjedelig! Du må ha lykke til med prøvig! Håpe det klaffer snart! :)

Skrevet

Begynner å lure på om gleden ble kortvarig...blødd siden i går kveld. Ingen smerter da, men tør ikke håpe på at dette går bra....

Skrevet

Begynner å lure på om gleden ble kortvarig...blødd siden i går kveld. Ingen smerter da, men tør ikke håpe på at dette går bra....

Men var ikke alt bra når du var hos legen på mandag?

Skrevet

Jo, hcg på rundt 500. Virket fint... Går litt rundt meg selv her. Skal bii godt å få et svar om det så er negativt. Har blødd i ett døgn nå. Venter egentlg på at det skal begynne å blø mer og bli vondt. Kan jo være uskyldig, men vanskelig å forestille seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...