Gå til innhold

Jeg tror jeg er gravid.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i går, ganske svak strek og i dag var den enda svakere.. Kunne bare såvidt se den. Men den var lys rosa, det var ikke en skyggestrek. Men en strek er vel en strek.....Er det ikke sånn???

Eller er det et dårlig tegn at den var skikkelig svak i dag i forhold til i går?

Blir så usikker og nervøs for at jeg er på vei til å miste likevel.. Er ganske tidlig enda da, ventet mensen i går. Huff, hvordan i huleste skal man klare å få gjort noe fornuftig, eksempelvis på jobb når dette pågår?? Tenke.. tenke... tenke.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En strek er en strek :) gratulerer! Skjønner at du er litt utafor. Kanskje du skulle ta en digital test for å se gravid svart på hvit? Ha en fin dag videre!

Skrevet

En strek er en strek :) gratulerer! Skjønner at du er litt utafor. Kanskje du skulle ta en digital test for å se gravid svart på hvit? Ha en fin dag videre!

Ja, kanskje det... Huff, burde jo sikkert ikke testet en gang til når jeg først fikk en positiv test... Men tror jeg skal gjøre det til helga ja.

Hjelper å få litt beroligende ord, takk skal du haa Eik <3 :)

Skrevet

åååå så gøy :) hurra for deg :)

Skrevet

åååå så gøy :) hurra for deg :)

Takk! :) Håper på få få "gravid" svart på hvitt i morgen :)

Skrevet

Hei. Jeg har ikke turt å teste enda! :) Merker jeg er nervøs for å få "ikke gravid" svart på hvitt...

Dette er virkelig en berg og dalbane! Jeg er jo gravid, og mister jeg så vil jeg vel sikkert finne ut av det fort nok tenker jeg, samtidig vil jeg gjerne ha bekreftelser hele tiden. :) Får se om jeg kanskje tør å teste i morgen, se om mini fortsatt er der. ( min mann er helt med allerede, kaller den alltid for mini og sier godnatt til den hver dag <3 helt herlig!)

Det er ufattelig stort og uvirkelig at jeg kanskje skal bli mamma for første gang... Livredd for at den skjøre lille saken i magen skal slippe taket.... :)

Har du noen barn selv?

Skrevet

Jeg tok en digitaltest i kveld!!!! :) Jeg er gravid!!!!!!! :) 2-3 uker står det på testen :) herlig!! *gråte, gråte* :)

Skrevet

Gratulerer! Du har en spennende tid framfor deg! Jeg selv er også førstegangsgravid og er 26 uker på vei ;) lykke til!

Skrevet

Takk!!! ;) nå er jeg bar lykkelig og ved godt mot! Håper spiren holder seg fast denne gang! :)

Skrevet

Gratulerer!! Er også gravid med min første, 11+4 uker i dag! Bare å glede deg til tiden fremover, jeg stoooortrives som gravid hvertfall! Synes bare dagene til mage og til å kunne fortelle det til alle går sakte:-)

Skrevet

Ja, gleder meg veldig til å fortelle til alle :) blir stor stas!!!

Skrevet

Blødninger.... :( eller rettere sagt litt brun- rød utflod! Æsj, altså!!! Håper sånn at det bare er uskyldig. Legetime på mandag føles som en evighet til.....

Skrevet

Er ganske vanlig å blø på det tidspunktet du er i nå. Det gjorde jeg og mange andre som jeg vet om. Er jo omtrent nå du skulle hatt mensen eller? Jeg hadde også en STOR blødning i uke 12, men det gikk fortsatt bra, så ikke mist håpet..

Skrevet

Ja, er vel et par dager siden. Det har gitt seg igjen nå så får håpe det ikke kommer mer... Med to sa fra før kjenner jeg at jeg fort får en litt dårlig følelse. Men får håpe alle gode ting er tre :)

Skrevet

Ja, er vel et par dager siden. Det har gitt seg igjen nå så får håpe det ikke kommer mer... Med to sa fra før kjenner jeg at jeg fort får en litt dårlig følelse. Men får håpe alle gode ting er tre :)

Jeg heier på deg :) håper det går bra, men som sagt så er det veldig vanlig med blødninger så det TRENGER ikke å bety noe negativt. Men forstår du er engstelig :) lykke til hos legen på mandag!

Skrevet

Det er vanlig med litt blødninger jeg blødde i tre dager under første svangerskap ca rundt tiden da jeg skulle ha mensen (visste ikke at jeg var gravid ) men det gikk fint det :) gratulerer sååååååå mye :)

Skrevet

Takk jenter :) betyr så mye med så gode, oppmuntrende ord! Ingen blødninger eller smerter foreløoig, merker jeg slapper litt mer av nÅ. Men lenge siden jeg har gleder meg sånn til en mandag!!! :)

Skrevet

Gratulerer:) Håper alt går bra, hold oss oppdatert:)

Skrevet

Jeg og hadde brun utflod i tidene rundt mensen de 3 første månedene! Så ikke bekymre deg:)

Nå har jeg ei lita tulle i magen på 22 uker:)

Lykke til!:)

Skrevet

Herlig! Var hos lege i dag. De målte hcg og skal bli målt hver uke fremover, pluss tidlig ul. Føler meg litt roligere! :)

Men hadde muligens en urinveisinfeksjon, det er vel ikke farlig i forhold til sa vel?

Skrevet

hvilke tester brukte du som ble svakere??? mine ble nesten usynlig idag,men clear bluen sier gravid1-2

Skrevet

Jeg brukte først en sånn strimmel fra billigtester.no. Den ble positiv og når jeg ser på den etter den svake så ser jeg jo at det var jo ikke grunn til å være i tvil :) Men så prøvde jeg rfsu sin, den ble nesten negativ vil jeg si. Prøvde clearblue sin noen dager etterpå, digital med ukeindikator :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...