lille-my-april Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Da er det jo også brystpumpe. Og den er jo ganske dyr i utgangspunktet. Er dette noe jeg bare bør kjøpe med en gang? Er 30 uker i dag. Bare tenker på om det er noe alle trenger, eller om det er noen som ikke bruker det i det hele tatt....
Happy H Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 Eg har brukt pumpe mye i to svangerskap... Første hadde eg overproduksjon og konstant spreng. Andre fikk eg lito jente som ikkje fikk suge pupp før ho va 3mnd.. Så eg anbefaler å ha en pumpe:)
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Hvor lenge skal di ha det tilbudet? Eg hadde løpt og kjøpt
lille-my-april Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2012 Vet ikke hvor lenge det er... Står ingenting om det på nettsiden i alle fall... sikkert ut uken i alle fall..
lille-my-april Skrevet 10. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2012 Tilbudet varer til 14.mars. Har akkurat vært å handlet for nesten 3000,-. Brystpumpe, ammeinnlegg, babycall, flaskesterilisator, oppvarmesak for babymat/flasker +++ Likegreit å gjøre storinnkjøp når en kan spare litt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå