Gå til innhold

Masete? Stresset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde regelmessige rier i halvannen time i natt, men så fort jeg sto opp ble de borte?!?! De kom hvert 6. min og varte ca. 1 min.

Jeg er 2. gangs og for øyeblikket alene med min datter på 15 mnd.

Er redd for at det plutselig skal gå fort og vurderer å ringe føden for å få komme på en sjekk, men er så redd for og være desperat og masete.

Hvis det ikke skulle være noe på gang kan jeg i hvertfall slappe av,

har sterke kynnere, men ikke regelmessige.

Har hørt om de som går med åpning i en uke osv og når fødselen da starter så kan det gå veldig fort. Har en halvtime til sykehuset og trenger naturligvis barnevakt til datteren min når fødselen er ordentlig i gang.

Vil jo ikke være desperat og masete, men blir så stresset av dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt for råd. Har også hatt regelmessige kynnere hvert 5. minutt som varte ett minutt og et par-tre timer, men lurte vel egentlig aldri på om det var noe annet enn kynnere. Skjønner at du stresser litt iom at du er alene med jenta. Jeg skulle nesten tro at det ikke var skikkelige rier siden de ble borte når du stod opp. Burde vært omvendt.

Har litt samme tankene her, siden første fødsel (er også 2. gangs) tok bare 3 1/2 time :-P Har barnevakter på standby, heldigvis!

Skrevet

Har også barnevakt klar, men hun skal egentlig bort i helgen(jeg har to uker igjen til termin) og jeg er så "heldig" å ha herpes-utbrudd i tillegg, veldig festlig :(

Kanksje greit og ringe og høre hva jeg skal gjøre...

Skrevet

Jepp, ring føden! De får betalt for å være der for oss, så ring med god samvittighet. Det er bl.a dette vi betaler skatt for vettu ;)

Skrevet

Ringte føden og fikk komme inn på sjekk.

Fikk sjokk da hun sa det var 5cm!!

Så nå er lillebror ute og vi har det begge bra.

Så et lite tips til andre usikre gravide damer der:

Ring! Det koster så lite, men kan hjelpe så mye... hehe!!

Skrevet

Wow! Skal på kontroll i dag, så da begynner jaggu jeg å bli nysgjerrig også. Gratulerer med lillebror.

.

.. jeg vil også få 5 cm "gratis" ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...