Harfåttprinsen:) Skrevet 9. februar 2012 #1 Skrevet 9. februar 2012 Heisan hvor ofte spiser deres små på natten?? når legger de seg og når står dere opp?? Min krabbatpå 5mnd spiser 1-2 ganger, har plutselig begynt og vil ha mat i 0030 tiden og alt fra 04-06... Morgen kl 07 og natta kl 19.30-20.30..... Varierer veldig.. Tidligere sov han somregel fra han legger seg til 04... mat og sov til 07 men ting endrer seg stadig
chrisa78 Skrevet 9. februar 2012 #2 Skrevet 9. februar 2012 hei prinsessa her legger seg ca 1930 og sover som regel da til 0700, kun ett par ganger hun har våknet på natten for å spise,er som regel bare smokken hun leter etter hun blir straks 6mnd og har hatt denne rutinen en stund men det kan jo endre seg ja.
1down Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 hei prinsessa her legger seg ca 1930 og sover som regel da til 0700, kun ett par ganger hun har våknet på natten for å spise,er som regel bare smokken hun leter etter hun blir straks 6mnd og har hatt denne rutinen en stund men det kan jo endre seg ja. Fullammer du eller får hun mme? Gud som jeg lengter etter en natts søvn! 5,5 mnd her - legger seg 19 og våkner nå for tiden 5-6 ganger om natta og vil ha mat Også er det morgen kl 05. Trøøøøttttt.......
chrisa78 Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 hei prinsessa her legger seg ca 1930 og sover som regel da til 0700, kun ett par ganger hun har våknet på natten for å spise,er som regel bare smokken hun leter etter hun blir straks 6mnd og har hatt denne rutinen en stund men det kan jo endre seg ja. Fullammer du eller får hun mme? Gud som jeg lengter etter en natts søvn! 5,5 mnd her - legger seg 19 og våkner nå for tiden 5-6 ganger om natta og vil ha mat Også er det morgen kl 05. Trøøøøttttt....... her er det bare mme,klarte ikke amme så lenge men hun sov mye da jeg ammet også,måtte ha på vekkerklokke på natta den første tiden for å vekke henne og amme...men nå får hun jo annen mat i tilegg også og det hjelper nok på!
Vilruge Skrevet 9. februar 2012 #5 Skrevet 9. februar 2012 Hei! Her er mini 6 mnd. Hun vil ikke ha mme (blir kjempesint om vi skulle være så dumme å prøve av og til), og vil ikke ha stort av fast føde heller (spiser litt grøt, frukt- eller grønsaksmos (4-5 ts) tre ganger om dagen). Så hun fullammes nærmest enda. Jeg forsøker stadig å tilby mer mat, men hun vil ikke ha mer... Hun våkner for mm 2-3 ganger per natt. Håper vi snart får opp matmengden på dagen så jeg slipper dette. Kun to mnd til jeg skal tilbake til jobb. Hun er stuptrøtt kl 18.30 ca og er klar for dag ca 06/06.30 (har forsøkt å forskyve litt, men det går dårlig). Èn fantastisk natt ville hun bare ha mat en gang mellom 19-07, men det var desverre bare denne ene gangen :-(
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 9. februar 2012 #6 Skrevet 9. februar 2012 Lillebror her er akkurat 6 mnd. Han har en litt skjev døgnrytme, men vi holder på å prøve å rette på den. Han har hele tida sovet dårlig og har spist nesten hver 2. time hele døgnet... Nå har han begynt å sove litt bedre. Sovner et sted mellom 23 og 00.30. Sover da til 9-10. Spiser 2-3 ganger i løpet av natta. Immari deilig de nettene han bare spiser 2 ganger Og vi hadde en storesøster som sov 12-13 timer i strekk fra hun var 3-4 mnd, og hun var faktisk større enn ham, men sånn går det
White*Angel Skrevet 10. februar 2012 #7 Skrevet 10. februar 2012 Ikke noe nattmat her. Hun var vel kanskje 3-4 mnd når det ble slutt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå