Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kira 1+1 underveis

Hm..., jeg har gått til behandling hele dette svangerskapet, og alltid tatt av meg på kun overkroppen. Dvs beholder BH og bukse på.

Når hun skal ta på punkter nedenfor buksen (korsrygg og øvre del av rumpa) trekker hun bare buksen litt ned.

Hei. det er nok helt normalt:) jeg måtte ta av alt. stod kun i truse og bh. dette gjør de for at de skal undersøke deg på best mulig måte. Enklere for dem å se når du står oppreist blant annet hvordan ryggen og bekkenet ditt er, om det er stor forskjell på lengden av føttene dine osv. selv om det kan føles litt rart og ubehagelig så kan du trøste deg med at du får en svært nøye undersøkelse/ behandling:)

jeg jobber som fysioterapeut/osteopat. det er vanskelig å gjøre en god vurdering av bekken med buksen på. ifht til bekkenet må man evaluere fot/benstilling. hofter, selve bekkenringen og ryggen. vi er alle forskjellige, og en pasient har med seg sin egen kropp med sine egne erfaringer(arv, tidligere skader osv)

jeg synes det er supert om pasienten har på seg en boxer som gir fri bevegelighet, men allikevel kan draes litt opp og ned slik at pasienten ikke føler det er ubehagelig/for avkledd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...