Gå til innhold

er på vei til å gå i fra bf

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det skal bli så deilig å bli ferdig med dette. som jeg sier det er bedre å være alene enn alene i et forhold=) og han er ikke snill med de 3 barna vi har sammen, vi var fra hverandre en stund men så ble jeg gravid med 3mann sp da prlvde vi igjen.da hålt han ut i 1,5 år så var det på samme viset igjen. han skriker og kjefter på barna,til og med på den minste vår som ikke er 1år enda. han hjelper aldrig til,så føler at jeg jeg alerede er alene med 3barn,så vet jeg klarer det . han er også veldig hissig i oppførselen og er agresiv så har funnet ut at både jeg og barna har det bedre uten han,så tett inntil oss.

takk for at du leste=) måtte bare få lufte tankene mine et sted.

Fortsetter under...

takk=) ja,satser på det,er ikke bra å ha det slik. han ble så forbannet her en dag at han ba meg holde kjeft og viss jeg ikke gjor det skulle han skam banke meg... og vi har helt forskjellig syn på barneoppdragelse også,han syns det er greit å dra ungene etter håret og i ørene dersom de er ulydige,noe jeg er STERKT i mot. men han ser ikke hva problemet er med det. dette er bare en av tingene, listen er laaang...så skal bli deilig selv om det er tøft for barna at vi skal gå fra hverandre,de vil selfølgelig at vi skal være sammen uansett hva

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...