Gå til innhold

Hvis dere blir invitert på formiddagskaffe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva vil dere helst bli servert da? Jeg vet ikke hva jeg skal lage til i morra! Bare ei venninne som kommer

Fortsetter under...

Skrevet (endret)

Lavkarbolapper hehe , seriøst har dilla, men da må du ha soyaprotein og det er vel ikke en vanlig ingrediens å ha i skapet.

Eller så er jo vafler godt, salat, rundstykker, boller,

ja det er jo mange gode ting man kan servere. Brød med pålegg....

Endret av Mrs Smith
Skrevet

Ferske skiver eller rundstykker med pålegg (altså smøre på selv). Men det er fordi jeg er litt småkresen og ofte ikke liker så godt slikt som mange andre elsker som f.eks wraps med røykelaks delt i små stykker osv av mer fancy mat. Og så er det greit med vanlig amt midt på dagen, snop og kaker er mer en kvelds-ting.

Skrevet

Jeg liker rundtstykker, jeg;) Nybakte med brunost på;) Men jeg er ikke så kresen på serveringen, det er selskapet som teller!!

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve meg på lapper, ja. Blir vanlige, ikke lavkarbo. Her i huset kjøres høykarbo/høyfett-kosthold. He he

Takk for svar, dere! :-)

Ps: syns forresten snop og kaker kan nytes når som helst på dagen ;-)

Skrevet

Hvis du hadde bedt meg på kaffe i morgen så hadde jeg blitt kjempeglad for å fått servert rykende fersk eplekake med vaniljesaus til. Nam! :) Tror jeg skal lage meg en sånn i helgen. ;)

Annonse

Skrevet

Åh fy søren det hadde jeg ogsÅ satt pris pÅ Å fÅ! Hilsen HI :)

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve meg på lapper, ja. Blir vanlige, ikke lavkarbo. Her i huset kjøres høykarbo/høyfett-kosthold. He he

Takk for svar, dere! :-)

Ps: syns forresten snop og kaker kan nytes når som helst på dagen ;-)

Høykarbo smaker best ;-) det blir bra, kos dere :-)

Skrevet

Det hadde vært deilig med vaffler, hehe. Lenge siden jeg har spist det.

Ha det fin i morgen da HI :)

Skrevet

Om jeg blir invitert på kaffe blir jeg svært fornøyd om jeg får kaffe:)

Skrevet

Kyllingsalat med grove rundstykker, fylte horn eller noe liknende ville jeg likt mye bedre enn noe søtt. Jeg ville også satt pris på å få noe annet enn kaffe å drikke. Jeg kan ikke fordra kaffe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...