Gå til innhold

Treff Rogaland/Stavanger 23 februar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ps. - me e et par som opprinnelig e fra stavanger og, - det har ikje så mye å sei, men kjekt med et større nettverk :)

Klart vi kan kan samles alle :)

Skal dere være i Stavanger 14 mars så er jeg sikker på at det er flere som kan komme.

Kan ikke dere komme på Deja Vu torsdag 23 februar da? Det hadde vært veldig koselig! :)

Annonse

ps. - me e et par som opprinnelig e fra stavanger og, - det har ikje så mye å sei, men kjekt med et større nettverk :)

Skal dere være i Stavanger 14 mars så er jeg sikker på at det er flere som kan komme.

Kan ikke dere komme på Deja Vu torsdag 23 februar da? Det hadde vært veldig koselig! :)

Det hadde vært kos å slått sammen, men det blir nok litt dumt å ta det i Stavanger i såfall, det er noen som kommer fra Bryne, og da blir litt langt for dem å reise.

Det hadde vært kos å slått sammen, men det blir nok litt dumt å ta det i Stavanger i såfall, det er noen som kommer fra Bryne, og da blir litt langt for dem å reise.

Iallefall hjertelig velkomne - kom de som vil og har mulighet :)

Jeg har litt lyst å prøve å bli med på treff, men hvordan fungerer det? Er litt sjenert jeg, hehe.. Er 23 år og termin i slutten av juli :)

Bli med på treff!

Vi møtes, og prater om termin, barn, menn, jobb, plager, erfaringer etc.

Vi har jo kun møttes en gang, så bli med!

Vi er mange som er i samme båt - sjenerte, nytt å treffe folk fra nettet... osv.

Sist speidet jeg etter mager og spurte om de skulle på BIM-treff. Det fungerte.

Nå skal vi treffes på Deja-Vu på Magasin Blaa på torsdag kl 17:00 - kom, kom, kom!

Håper å se deg der :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...