Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Hei jenter. Er 7 uker til termin. Alt er klart for at gutten kan komme bortsett fra sterilisering av flasker og smokker. Jeg kommer til å prøve å få han til å ta både flaske og pupp. Har plast bokser jeg skal ha ferdig steriliserte flasker i. Men spm er hvor tidlig kan jeg sterilisere de? Kan jeg gjøre det klart allerede nå? Takker for svar
Underveis --> Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Jeg skal også venne babyen til flaske, men ammingen må uansett på plass først, dersom det er planen. Jeg har termin på fredag og har ikke funnet frem flaskene fra forrige gang ennå. Ville rett og slett droppet å stresse med det, med mindre du er i beit for noe å gjøre ;-)
tootikki Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Hei! Det er altfor tidlig å sterilisere flaskene nå, de bør helst steriliseres rett før bruk, eller i hvert fall ikke mye over et døgn før du skal bruke dem. Jeg hadde flaskebarn, vi vasket og steriliserte flasker ca en gang i døgnet. Vil anbefale deg å skaffe en mikrobølgeovnsterilisator, de koster ca 300 kroner og du får dem på de fleste apotek, barneutstyrsbutikker o.l. Bare putte i flaskene, fylle i litt vann og sette den i mikrobølgeovnen i fire minutter - genialt
SuperMoM <3 Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 De holder seg ikke steril så lenge,så anbefaler deg å sterlisere de når du kommer hjem. Jeg sverger til avent sin flaske sterilisator,som man ikke bruker i mikro
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2012 Takk for fine svar. Da venter jeg til vi kommer hjem Har kjøpt inn avent sin. Den er genial! Er 100% sykemeldt. Så ja, leter vel litt etter ting å gjøre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå