Gå til innhold

Gravid og usikker på om å beholde, noen som vil se?

Anbefalte innlegg

Vi er uplanlagt gravide med vårt 5 barn. 50% sier meg at jeg sakl beholde og 50% er redd og usikker.

Kan noen snille kjære være så snill å se om jeg skal gjennomføre dette/kommer til å gjennomføre dette?

Er livredd samtidig som jeg er glad. Har en mann som støtter meg men som helst ser at det ikke hadde vert slik.

Klarer dere å se frem hva vi velger?

Trenger dere dato på meg så er det 30.09.86 og han er 11.04.85

Og om dere kan se når vi får huset vårt opp (vi venter bare på godkjenning av kommunen) håper noen snille vil være så snill å se. Evig takknemlig såfall:)

Fortsetter under...

dette er noe desverre ikke noen klarer å spå, for du kan vere usikker i dag og da får vi inn den energien og i morgen kan du vere 100% sikker på å ta abort og så går du til legen og da begynner du å stusse igjen... så helt umulig for oss å spå slikt..

hus innen 6 ,mnd

Takk for svar:) du spådde meg da jeg skulle ha nr 4 og alt du spådde stemte! Meget dyktig du er:)

Ser at det er vanskelig å spå, jeg bare klarer ikke ta ett valg:/

Jeg vil bare si at jeg tror ingen angre på de barna de har, men mange angrer på de de valgte bort... Bare til ettertanke. Skjønner at ting føles håpløst men ting ordner seg alltid på et vis, og d gjelder nok uansett hva du velger.. Men da jeg tok abort så jeg ingen mulighet uyenom det.. Det hadde blitt vanskelig men den dag idag skulle jeg bare ønske at noen hadde motivert meg til å klare det... Til å tro på at jeg kunne klare det mener jeg... Det er nok den avgjørelsen jeg er minst stolt av i mitt liv.

Håper det løser seg best for dere lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...