KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Har leitet lenge og vel, men finner ikke slik jeg vil ha. Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Beck Søndergård sine skjerf du mener? De finnes i mange farger.. http://www.google.no...iw=1366&bih=643
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Jeg fikk tak i et Beck søndergaard skjerf denne uka, ikke stjerner. Etter mye leting og ikke så mange butikker som har de, eller jo men ikke lett og finne. Vet om endel steder som sandvika senter, cc tror jeg og noen små dame butikker på vestkanten. Jeg fikk tips om Se min kjole på sagene i oslo. De hadde mange forskjellige stjerner. Så endelig fikk jeg mitt skjerf som har stått på ønskelisten lenge.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2012 Det trenger ikke være et spesielt merke, bare lyseblått med stjerner Jeg bor ikke akkurat så sentralt så nettbutikk hadde vært å foretrekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå