Gå til innhold

Anbefales på det sterkeste!!!

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en sånn "Comfort You" pute, en sånn lang u-formet pute"slange" med masse god dun i. Den har blitt min bestevenn nå som jeg er gravid :-) Jeg sover med den hver natt, og slynger den rundt meg slik at jeg får god støtte bak ryggen, mellom beina osv, alt etter behov. Har aldri sovet så godt og så tungt i hele mitt liv...nesten så jeg vil gå og legge meg hele tiden, hihi!!! Føler det er min plikt å anbefale den til dere alle!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143907978-anbefales-p%C3%A5-det-sterkeste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men den er jo så dyyyyr :(

Ja, jeg vet...men deler man prisen på antall fantastiske netter så blir det ikke så gale! Man må se på det som en langtids investering i søvn, og det kan man ikke få nok av som småbarnsforelder :-D

ÅÅh.. NÅ fikk jeg enda mer lyst pÅ den puten.. Har bekkenløsning fra første svangerskap enda, og har igjen "ny" gravid med følgende bekkenløsning enda.. SÅ den puten fristet fælt!

Du kommer ikke til Å angre..den er HEEELT fantastisk!!!!!!! Dersom du har bekkenløsning er den et must, hele "pølsen" kan legges mellom beina slik at liggestillingen blir optimal for kroppen. Den avlaster, støtter, luner og bysser deg i søvn!

Jeg unner deg virkelig den puten!!!

ÅÅh.. NÅ fikk jeg enda mer lyst pÅ den puten.. Har bekkenløsning fra første svangerskap enda, og har igjen "ny" gravid med følgende bekkenløsning enda.. SÅ den puten fristet fælt!

En helt vanlig ammepute gjør noe av samme nytten. Har vært avhengig av den i begge mine svangerskap, og den er fantastisk Å ha mellom beina nÅr man har bekkenløsning. Den avlaster bekkenet pÅ en veldig god mÅte. Bare husk Å ha den slik at den er mellom bÅde knærne og anklene for at det skal ha noe effekt;)

Annonse

Link? :)

http://comfort-u.no/index.cfm?id=312774

En helt vanlig ammepute blir som en gammel Lada målt opp mot denne Ferrarien av en pute:-P Man får ikke støtte både bak hele ryggen samt mellom beina av en ammepute. Se hvordan damen inne på linken ligger, det at puten er såpass lang utgjør hele forskjellen. Nesten som å ligge i et rede!

Tusen takk! Så jo helt nydelig ut! Har en fra kopbarnvagn.se, men den er rett og mer som en sånn sakkosekk i fyllet. Var super i forrige svangerskap, men nå er den litt hard plutselig. Ligger med dunputer rundt meg nå, så en sånn svær med dun inni hadde jo vært amazing!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...